محقق و تاريخ نگار برجسته کشور گفت: امروز تمام مخالفت ها ، عنادها و درگيري هاي دشمنان، به دليل اسلامي بودن و بسيجي بودن حکومت ايران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان دکتر محمدحسين رجبي دواني در جمع اساتيد بسيجي دانشگاه هاي ملاير در دانشگاه آزاد اسلامي واحد اين شهر افزود: نقش بسيج امروز در جامعه بر کسي پوشيده نيست.
وی گفت : در اين راستا، اساتيد بسيجي نقش عمده اي براي راهنمايي جوانان و دانشجويان در پيشگيري از انحراف ها به خصوص سياسي و اجتماعي در جامعه ايفا مي کنند.
وي با اشاره به مصائب دوران پيامبر(ص) تا زمان غيبت کبري خاطرنشان کرد: در همه زمان ها در حکومت ائمه اطهار(ع) حکومت اسلامي و ولايي وجود داشته است.
رجبي دواني ادامه داد: بعد از آن نيز امام خميني(ره) با بصيرت و آگاهي مردم، ولايت مداري، تفکر و انديشه بسيجي حکومت اسلامي و شيعي را در ايران تشکيل داد که در هيچ کشوري وجود نداشت.
اين محقق و تاريخ نگار برجسته کشور با بيان اينکه رقابت بين مجلس و دولت نيز موجب ضربه زدن به نظام مي شود، تصريح کرد: اگر انحراف ها در جامعه وجود داشته باشد، به طور حتم، اسلام و نظام جمهوري اسلامي شکست خواهد خورد.
دکتر رجبي دواني افزود: اساتيد بسيجي دانشگاه ها در اين راستا مي توانند در رابطه با نظام و هدايت دانشجويان به نحو احسن به تکليف خود عمل کنند.
مدير کل سازمان تبليغات اسلامي استان همدان نيز با اشاره به تحولات اسلام گفت: ايران اسلامي صادر کننده انديشه و تفکر پاک در جهان است.

حجت الاسلام احد آزاديخواه گفت: تمام آزاد انديشان جهان از نظرهاي ايرانيان که ناشي از تفکر و انديشه پاک قرآني است، درس گرفته و در اين مسير حرکت مي کنند.
وي از اساتيد بسيجي دانشگاه ها در خواست کرد: با افزايش بصيرت خود و دانشجويان نسبت به انقلاب اسلامي، ولايت مداري و ولايت پذيري را در جامعه ترويج دهند.
در اين مراسم از خانواده هاي شهداي دانشجو و دانشجويان فرزند شهيد تجليل به عمل آمد./س
برچسب ها: مخالفت ، دشمنان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.