برنامه سحرگاهی "گذر از شب" هر شب از ساعت 2 تا 3 با موضوعات متنوع و نو از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو تهران؛  مریم رجبی نیا، سردبیر با بیان این که شنبه ها این برنامه با موضوع ادبیات داستانی و غیر داستانی پخش می شود، گفت: برنامه گذر از شب هر شب به واسطه یک تیم مجرا از ساعت 2 تا 3 روی آنتن شبکه رادیویی تهران خواهد رفت. شنوندگان شنبه ها شنونده ادبیات داستانی هستند که در همه یا بخشی از آن به رویدادهایی اشاره می‌شود که واقعی نیستند، یعنی خیالی‌اند و ساخته ذهن نویسنده اثر است و در بخشی دیگر نیز ادبیات غیر داستانی خوانده می شود که عمدتاً به رویدادهای واقعی می‌پردازد، داستان یک کتاب در سه بخش به ادبیات داستانی یا غیر داستانی اختصاص یافته است. آلبرت کوچویی گوینده به ارائه بخشی از زندگی نامه نویسنده کتاب و به معرفی چند اثر شاخص و معروف آن خواهد پرداخت و در مورد یکی از کتاب های نویسنده به نقد و بررسی می پردازد.
لازمبه ذكر است؛ بخش دیگری از برنامه به آیتم داستان های همیشه از دوران کودکی با روایت هایی از احمد گنجی روی آنتن خواهد رفت. در داستان امثال ضرب المثل های قدیمی و کاربردی در قالب داستانی به سمع و نظر شنوندگان خواهد رسید.
گفتني است؛‌ گلستان دستان، در مورد یکی از داستان های گلستان سعدی است که با گویندگی فاطمه نصر آبادی و بازیگری بهرام سروری نژاد ارائه می شود./ص
برچسب ها: داستان ، کتاب ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار