بعد از بازی تیم های دانشگاه آزاد - البدر، مربی تیم برنده ناراضی و مربی البدر از شرایط تیمش راضی بود.

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مقابل تیم جوان البدر واقعا بد بازی کردیم خودمان در همان دقایق اولین بازی را به سمتی بردیم که حساس شد وتمرکز کافی هم نداشتیم.

شاهین طبع در مورد انرژی بالای بازیکنان جوان حریف گفت: انرژی ای که با تفکر همراه نباشد،‌ فایده ای ندارد.

اسلامی: خوشحالم که همه از دیدن بازی راضی بودند

 تیم البدر کنگ هر چند در بازی مقابل تیم های بزرگ برنده نیست اما نوع بازی بازیکنان جوان این تیم تماشاگران را سرگرم می کند.

محمدرضا اسلامی سرمربی البدر می گوید، خوشحالم که همه راضی از سالن بیرون رفتند ما در هیچ بازی ای برای باخت به زمین نمی رویم و گاهی شکست ها هم حکمی برد را دارند در بازی مقابل دانشگاه آزاد هم اشتباه هات فردی در دقایق حساس به ضررمان شد که این ناشی از ضعف تجربه است در هر حال من به بازیکنانم افتخار می کنم.

وی ادامه داد: برای برطرف کردن ضعف اشتباهات فردی بازیکنان تلاش می کنیم اما هدف اصلی من معرفی بازیکنان جوان خوب به بسکتبال ایران است

اسلامی اشاره می کند:  در هفته های اخیر شرایط تیم بهتر شده و مطمئنم در دور برگشت تیم شکل بهتری می گیرد البته تیم های حریف مثل دانشگاه آزاد هم بازیکنان با تجربه و ملی پوش داشته و با هزینه های میلیاردی قابل احترامند.

** حق ما باخت نبود

 سرمربی البدر تاکید می کند: واقعا در بازی مقابل دانشگاه آزاد حق ما باخت نبود اما به هر حال تمام باخت های تیم را به گردن می گیرم تیم ما جوان و با نگرشی نو درمورد بسکتبال است ومن هم باری خدمت به جوانان به این تیم پیوستم./مح

برچسب ها: شاهین ، مربی ، البدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار