کاپیتان تیم ملی بسکتبال از رفتارهایی که در زمین با وی می شود شاکی است و در مورد برخورد با بازیکن حریف می گوید دیگر بسکتبال را با کشتی کج و کاراته قاطی کرده اند.

صمد نیکخواه بهرامی بعد از دیدار مقابل همیاری از رفتاری که با وی شده و تصمیم های داوران ناراضی بود و در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران تاکید کرد:‌ این جا افتاده که چون من بازیکن خوبی هستم همه حق زدن مرا در زمین دارند برخلاف اینجا در آسیا و مسابقات خارجی راحت تر بازی می کنم چون بازیکنان حریف کمتر به من آویزانند اینجا دیگر شرایط به جایی رسیده که باید کشتی کج و کاراته را با بسکتبال قاطی کنند.
بازیکن حریف سالتو بارانداز اجرا کرد.

وی ادامه می دهد، اوایل بازی بازیکن خارجی حریف فنی شبیه سالتو بارانداز را رویم اجرا کرد نمی دانم چرا وقتی بازیکن حریف به این مشکل مرا می زند حق اعتراض نداشته و جریمه همه می شوم.ضمن اینکه یک خطای تکنیکال هم از من گرفتند که 100 درصد حقم نبود و به هر حال خدا جواب آن را می دهد.

صمد ادامه می دهد، تیم زنجان یکی از بهترین های لیگ است ما یک باخت و آنها دو شکست قبل از بازی داشتند و برای هر دو تیم این دیدار بسیار مهم بود.

برخی مسائل از خارج زمین دیکته می شوند

وی تاکید می کند، تنشی در بازی نبود بسکتبال که پینگ پنگ و والیبال نیست و در تمام دنیا پربرخورد است داوری اشتباهاتی دارد و این طبیعی به نظر می رسد من هم ده سال به همین شکل در بازی اعتراض کرده ام و این هم طبیعی است اما فلسفه داوری در ورزش قضاوت است نه پلیس بازی.

بازیکن مهرام می گوید، برخی مواقع از بیرون زمین چیزهایی را به داخل دیکته می کنند درست نیست داوران با پیش زمینه به بازی بیایند.
کسانی که بیرون هستند نقش خدماتی دارند و نباید وارد جریان بازی شوند که این موضوع برای اولین بار در مقابل همیاری اتفاق افتاد./مح
برچسب ها: بهرامی ، بسکتبال ، کشتی کج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار