مدير کل سياسي وزارت کشور گفت: به طورحتم موضوع فعاليت‌هاي حزب منحله مشارکت در جلسه بعدي کميسيون ماده 10 احزاب پيگيري خواهد شد.

محمدعلي‌پورموسوي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره موضوعات مطرح شده در جلسه هفتگي کميسيون ماده 10 احزاب گفت: در اين جلسه فعاليت‌هاي برخي از تشکل‌هاي سياسي مورد بحث و بررسي اعضاي کميسيون قرار گرفت.

وي افزود: همچنين در اين جلسه پرونده 17 تشکل صنفي در راستاي تمديد پروانه، اصلاح اساسنامه و تاسيس مورد تاييد کميسيون ماده 10 احزاب قرار گرفت.

پورموسوي با اشاره به بيانيه اخير حزب منحله مشارکت تصريح کرد: بعضي از اين جريانات ورشکسته سياسي براي عبور از گرداب تاريخي در حال دست و پا زدن هستند تا از صحنه سياسي حذف نشوند لذا به راه‌هاي نادرست و غير صحيح متوسل مي‌شوند غافل از اينکه راههاي روشن و صحيحي هم وجود دارد.

مدير کل سياسي وزرات کشور خاطرنشان کرد: به طورحتم موضوع فعاليت‌هاي اين حزب منحله شده در جلسه بعدي کميسيون ماده 10 احزاب پيگيري خواهد شد.

لازم به ذکر است حزب منحله مشارکت که در زمره احزاب رادیکال اصلاح‌طلب به شمار مي‌رفت، پس از روی کار آمدن سیدمحمد خاتمی به عنوان رئیس دولت اصلاحات، توسط محمدرضا خاتمی برادر رئیس جمهور وقت راه‌اندازی شد و در چند روز اخير در بیانیه‌اي که به مناسبت سالگرد تأسیس خود منتشر کرده است، تصریح کرده که برخی به‌دنبال "علم کردن اصلاح‌طلبان بدلی" هستند و تأکید هم کرده که "مردم به خوبی می‌دانند ‌مواضع اصلاح‌طلبی را از چه کسانی باید بشنوند و پی‌جویی کنند".

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، حزب ، تشکل ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار