نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : بررسی بودجه سال آینده 15 آذر در مجلس آغاز و تا اسفند به تصویب می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس هاشمی نخل ابراهیمی نماینده شرق هرمزگان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در برنامه پرس جو با شبکه استانی خلیج فارس افزود : در بودجه سال آینده اتکای پیشرفت درآمدی به منابع درآمدی بخش خصوصی ، مشارکت مردمی و اوراق و سهام قرضه و همچنین سلف نفتی است.

وی گفت : در طرح فروش سلف نفتی دولت هر بشکه نفت را به قیمت 100 دلار به مردم و یا بخش خصوصی پیش فروش و در قبال آن اوراقی را واگذار و بعد از 4 سال هر برگ قبضه را به قیمت 140 تا 160 دلار می خرد.

وی گفت : این درآمد صرف توسعه میادین مشترک نفتی و گازی که نیاز به سرمایه گذاری دارد ، می شود.

در این طرح سهم بخش خصوصی برای تأمین نیازهای داخلی افزایش می یابد وسهم بنادر کوچک وابسته به بخش خصوصی در صادرات نفت افزایش می یابد.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : قیمت احتمالی نفت را در سال آیندهبین 85 تا 90 دلار پیش بینی کرد و گفت : در بودجه بندی سعی می شود بودجه طوری تنظیم شود که دچار کسری بودجه نشویم .

هاشمی نخل ابراهیمی با اشاره به کسری بودجه در سال 91 افزود : مجلس این کسری بودجه را با بودجه متمم اصلاح نمی کند بلکه اولویت بندری با طرحها است.

وی افزود : مجلس اولویت اول را پرداخت حقوق و هزینه های و اولویت های بعدی را طرحهای زیربنایی وطرحهای مهر ماندگاری است که تا پایان دولت دهم از محل اعتبارات تملک و دارایی ، فروش اوراق قرضه به بهره برداری می رسد/س.

برچسب ها: بودجه ، مجلس ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.