دبیر همایش پژوهشی هفت شهر گفت: انتظار ما این است که مجموعه اقدامات در زمینه هنر شهری، در زندگی روزمره مردم نمود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، احسان مهدوی با اعلام این خبر افزود : با توجه به نتایج خوبی که از نشست‌های هنری چهارگاه در سال گذشته کسب کردیم، تصمیم گرفتیم امسال نیز با برپایی همایشی تخصصی به سمت غنی‌تر شدن و ثبات هرچه بیشتر فعالیت‌های هنری شهر مشهد قدم برداریم.

وی افزود:‌ در همایش امسال تلاش کرده‌ایم با استفاده از دستاوردهای پیشین،‌نواقص را برطرف و از این رو، چند تن از مطرح ترین و بزرگ‌ترین اساتید هنر کشور در زمینه‌های مختلف و مرتبط با هنرهای شهری را دعوت کردیم تا در جمع دانشجویان و هنرمندان مشهدی به تبادل اندیشه و اطلاعات بپردازند.

دبیر همایش هفت شهر تصریح کرد: در همین راستا اساتیدی همچون فرشید مثقالی که از بزرگان عرصه تصویرسازی و گرافیک ایران و رئیس انجمن طراحان گرافیک کشور محسوب می‌شود، در این همایش حضور دارد.

مهدوی ادامه داد: همچنین استاد همایون ثابتی‌مطلق که از بزرگان نقاشی و هنر و رئیس انجمن نقاشان ایران است و احمدمهدوی در بخش دیگری از سخنانش درباره کارکرد هنر در زندگی شهری اظهار داشت: این موضوع که برای همایش انتخاب شده است،‌ بزرگ‌ترین دغدغه مدیریت هنری مشهد محسوب می‌شود.

به گفته وی این موضوع تمام کارها و فعالیت‌های این مدیریت هنری که نقطه عطف آنها فستیوال استقبال از بهار است را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهد.

دبیر همایش هفت شهر تاکید کرد: انتظار ما این است که مجموع فعالیت‌های هنری ما در شهر مشهد، هم به لحاظ زیبایی و هم اجتماعی ،‌اخلاقی ،‌روانشناسی ،‌بصری ،‌روح‌بخشی و حتی کارکردی برای سهولت در زندگی مردم شهر نمود پیدا کند/س 

برچسب ها: نمود ، هنر ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.