معاون سیاسی و امنیتی استانداری مركزی گفت: شكار پهباد آمریكایی نشانگر قدرت بسیار بالای نظامی و دفاعی ایران و توانمندی دانشمندان جوان ایرانی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک نصراللهی افزود: شكار پهباد فوق مدرن آمریكایی درس عبرتی به نظام سلطه و كشورهای غربی است.

وی اظهار گرد: شكار این پهباد نشانگر تعهد و تخصص نیروهای جوان كشور و پیشرفتهای ایران اسلامی است.

معاون استاندار مركزی بیان كرد: در آغاز جنگ تحمیلی ایران اسلامی برای تهیه سیم خاردار مشكل داشت اما امروز با توكل بر خدا، حركت در مسیر آرمان های امام راحل و شهیدان، هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی ملت، در همه عرصه ها به خصوص فناوری های هوا و فضا در اوج قدرت و عزت است.

وی اضافه كرد: حضور نظامی و نفوذ هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی در خاورمیانه، نشان ازتلاش آمریكا برای كسب منافع نامشروع و مستبدانه است كه این توطئه در ایران با شكست مواجه شده است.

نصراللهی خاطر نشان كرد: شكار هواپیمای جاسوسی آمریكا یك حادثه ساده نیست و به همین خاطر بسیاری از رسانه های غربی این رویداد را شكستی برای نیروهای امنیتی آمریكا قلمداد كرده اند.

وی اظهار كرد: امروز قدرت، عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا افزایش یافته كه نمونه بارز و آشكار آن شكار پهباد آمریكایی است./س

برچسب ها: پهپاد ، قدرت نظامی ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.