نویسنده کتاب " نورالدین پسر ایران " در شیراز تجلیل شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس سید نورالدین عافی نویسنده کتاب "نورالدین پسر ایران" از طرف مقام معظم رهبری نیز مورد تحسین قرار گرفته است.
سید نورالدین عافی که به دعوت دانشگاه علوم پزشکی به شیراز سفر کرده بود با حضور در جمع هیئت رئیسه دانشگاه به بیان خاطرات خود از دوران حضور در جبهه های دفاع مقدس پرداخت، سپس استاندار فارس در محل استانداری پذیرای این جانباز و نویسنده دفاع مقدس بود .
حسین صادق عابدین استاندار فارس با افتخار آمیز دانستن دوران دفاع مقدس، گفت: نباید اجازه داد که روحیه بسیجی در جامعه کم رنگ شود.
سید نورالدین عافی در جمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت.
کتاب "نورالدین پسر ایران" خاطرات سید نورالدین عافی است، پسری 16 ساله از اهالی روستای خنجان در حوالی تبریز در آذربایجان شرقی که مانند دیگر رزمنده‌های نوجوان ایران با تلاش و زحمت فراوان رضایت والدین و مسئولین را برای اعزام به مناطق عملیاتی جلب کرد و از دی ماه 1359 ،یعنی تنها سه ماه پس از آغاز جنگ تحمیلی، به جبهه‌های نبرد با متجاوزان رفت.
او حضور در گردان‌های خط‌‌شکن لشکر 31 عاشورا را به عنوان نیروی آزاد، غواص و فرمانده دسته و در جبهه‌های مختلف تجربه کرده و بارها مجروح شده است.
نورالدین نزدیک به هشتاد ماه از دوران جنگ تحمیلی را علیرغم جراحات سنگین و شهادت برادر کوچک‌ترش سید صادق ،در برابر چشمانش ، در جبهه ماند و در عملیات‌های متعددی حضور داشت و جانباز 70 درصد دفاع مقدس است./س

برچسب ها: تجلیل ، نورالدین ، پسر ، نویسنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.