هيلاري كلينتون در حالي با توصيه هاي خود نشست ناتو را به پايان رساند كه پس از آن با هداياي عجيبي مواجه شد كه در ميان آنها يك بالش بزرگ و يك شير ماهي بادكنكي نيز بودند !

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ديلي ميل، از ديگر هداياي داده شده به وي گل هاي رز صورتي و سفيد و نمک و فلفل نيز بوده اند كه طبق ضوابط دولت آمريكا وي از آوردن آنها به کشورش منع شده بود.  
در اين نشست كلينتون از رهبران ناتو بدليل اقدامات آن سازمان در طول سال گذشته از جمله انجام عمليات در افغانستان و تجاوز به ليبي قدرداني كرد.
وي پس از نشست دو روزه 28 كشور عضو ناتو گفت "من در طول چهار سال گذشته بخشي از وقتم را در اين مكان گذرانده ام كه گمان مي كنم زمان خوبي بوده است و فكر مي كنم گام هاي بزرگي از سوي ناتو برداشته شده است."  
وي خاطر نشان ساخت كه امروز بدليل وضعيت آشفته خاورميانه، قيام در مصر و بحران در سوريه نياز به اتحاد بيشتري در ناتو وجود دارد.
وي روز گذشته پس از پرتاب گاز اشك آور از سوي پليس مصر بسوي معترضين از رهبران مصر خواسته بود كه با كمك هم بسوي دموكراسي حركت نمايند و افزوده بود "مردم مصر لايق قانون اساسي اي هستند كه آن حقوق آنان از مرد و زن، مسحي و مسلمان محترم شمرده شود و از تعهدات بين المللي دولت مصر حمايت كند. ما طرفين درگير در مصر را به حل مسائل از طريق گفتگوي دموكراتيك دعوت مي كنيم و از رهبران مصر مي خواهيم تا از حقوق دموكراتيك وعده داده شده به مردم آن كشور در طول انقلاب حراست نمايند."  
عليرغم آنكه دوره زمامداري وي بعنوان وزير امور خارجه بعه پايان رسيده اما كلينتون اظهار داشته كه قصد كناره گيري از سياست را ندارد و شايعه هايي در مورد نامزدي وي براي انتخابات رياست جمهوري آمريكا رد سال 2016 نيز وجود دارد.
"ميكي مك لين" مشاور ارشد پيشين هيلاري كلينتون در گفتگو با سي ان ان اظهار داشته بود كه كلينتون احتمالا به اين زودي ها در مورد آينده سياسي اش تصميم نخواهد گرفت و اظهار داشت كه "هر كس از قول وي چنين ادعايي را مطرح كرده به شما دروغ گفته است".  
طبق نظرسنجي اي توسط شبكه "اي بي سي" انجام شده 6 نفر از هر 10 آمريكائي از انتخاب مجدد هيلاري كلينتون به عنوان وزير امور خارجه آن كشور حمايت كرده اند.   
برچسب ها: کلینتون ، هدیه ، نمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار