بسام دادا از سران شورشیان سوریه با حضور در تل آویو و مصاحبه بر علیه دولت و ملت سوریه، تهدید حزب الله، و جانبداری از صهیونیست ها بار دیگر اثبات کرد که قضیه سوریه یک فتنه صهیونیستی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النخیل، سرکردگان شورشیان سوریه یا به اصطلاح ارتش آزاد سوریه علنا اعلام کردند حمله رژیم صهیونیستی به سوریه برایشان اهمیتی ندارد و هدف آن ها صرفا سقوط دولت بشار اسد است. عجیب تر آنکه این سرکردگان به اصطلاح انقلابی آشکارا به روابط خود با دشمن صهیونیستی ادامه داده و می دهند و سیاست و هدف اسرائیل در قبال سوریه درست همان سیاست و هدف این شورشیان است که عبارتست از از بین بردن سوریه و حفاظت از رژیم غاصب صهیونیستی.
علاوه بر این دنیا بارها و بارها شاهد حضور سران شورشی در اسرائیل و برپایی نشست با سران موساد بوده اند که هر عاقلی می تواند بفهمد که این شورشیان نیز صهیونیست هایی بیش نیستند. در همین راستا و به عنوان نشانه ای دیگر بر این حقیقت، "بسام دادا" شنبه همین هفته از مرز قبرس به تل اویو رفت و ضمن دیدار با سران امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و رئیس سازمان جاسوسی موساد "تامیر پاردو" بار دیگر حزب الله لبنان را به حمله نظامی تهدید کرد. رژیم صهیونیستی نیز از ارائه هر گونه کمک مالی، نظامی، و سیاسی برای حمله به دولت و ملت سوریه و همچنین حمله به حزب الله فروگذار نکرده و علاوه بر آن نقشه ای در اختیار سران شورشی قرار داد که چگونگی توطئه علیه سوریه و حزب الله در آن شرح داده شده است.
علاوه بر این منابع آگاه گزارش دادند که بسام دادا با سفر به تل آویو ضمن دریافت کمک های مالی، نظامی، و سیاسی یکی از دختران وابسته به شبکه صهیونیست ها موسوم به "آنا" نیز در اختیار او قرار گرفت.
(به هر صورت تاکید بر وجوب حمله به دولت کنونی سوریه و حزب الله از یک سو و جانبداری از رژیم صهیونیستی از سوی دیگر یعنی دشمنی با محور مقاومت اسلامی و سرسپردگی به نقشه های نژادپرستانه صهیونیستی؛ علاوه بر این اظهارات و عملکرد سران شورشیان سوریه خود دلیل واضحی است که اینان به دنبال اصلاح امور سوریه و از این قبیل شعارها نبوده و ملت سوریه برای آنان اهمیتی ندارد چرا که هدفشان چیز دیگری است).
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار