رئیس هیئت ورزشی تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی گفت: کمانداران ریکرو آذربایجان‌غربی به مسابقات بین‌المللی جمهوری آذربایجان اعزام می‌شوند.

رحیم آهوپای در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبر نگاران ارومیه اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی بر اساس مناسبات استانی و پروتکل‌های ورزشی منعقد شده بین استان‌های هم‌جوار کشورهای همسایه انجام می‌شود.

رئیس هیئت ورزشی تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی در ادامه خاطر نشان کرد: آذربایجان‌غربی تنها استان دارای پروتکل ورزشی منعقد شده است.

آهوپای با اشاره به نام اعضای تیم اعزامی و مربی تیم، عنوان کرد: عماد خلج به عنوان سرمربی تیم و اسماعیل علی‌نژاد، بهرام تیمورزاده، مرتضی مثمر در تیم آقایان و سارا اسدی، هانیه یغمایی، آرزو حیدری از بانوان اعزامی تیم کماندار ریکرو به باکو هستند.

وی با بیان اینکه مسابقات آزاد بین‌المللی باکو از فردا به مدت یک هفته برگزار می‌شود، عنوان کرد: این مسابقات به منظور اشاعه فرهنگ و ایجاد روابط دوستانه و بالا بردن سطح دانش فنی کمانداران کشور است.

وی برگزاری و اجرای پروتکل‌های ورزشی بین استان‌های همجوار کشورهای همسایه را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد روابط دوستانه ورزشی با سایر کشورها تأثیر بسیاری در بالا بردن سطح دانش فنی کمانداران ریکرو این هیئت دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.