دبیر علمی اولین کنگره بین المللی روش‌های نوین درمان اسکولیوز از تمدید مهلت ارسال خلاصه مقالات در این کنگره تا ۳۰ آذر ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، دکتر محمد تقی کریمی ارائه نوین‌ترین متدهای درمان اسکلیوز، بررسی پیشرفتهای اخیر در حوزه درمان غیرجراحی اسکلیوز، آموزش نحوه طراحی و تنظیم بریس پیشرفته RSC، ارتقاء سطح مداخلات فیزیوتراپی تخصصی اسکلیوز هم اندیشی جهت بهینه سازی خدمات ارتوزی در زمینه اسکلیوز، بررسی تکنیک‌های مدرن جراحی اسکولیوز و تقدیر از اندیشمندان موفق در زمینه توانبخشی اسکولیوز را اهداف این کنگره ذكر كرد.

وي با اشاره به اینکه بنا به استقبال و درخواست مکرر دانشجویان و محققین مهلت ارسال آثار این کنگره تمدید شد افزود: مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنگره توسط هیئت داوران در حال بررسی می‌باشد و نتایج نهایی پس از اتمام داوری به نویسندگان مسئول ابلاغ می‌شود.

دبير اين گنگره يادآورشد: پژوهشگران و محققان می‌توانند خلاصه مقالات خود را تا 30 آذر ماه در سایت کنگره «www. scoliocongress. Com» بارگذاری کنند.

كريمي با اشاره به برگزاری کارگاههای تخصصی اسکولیوز در محل کنگره و دعوت از علاقمندان و پژوهشگران جهت حضور در این کارگاه‌ها اظهارنمود: کارگاه معاینه فیزیکی و رادیولوژیک اسکولیوز با تدریس دکتر مسعود اعتمادی فر فوق تخصص ستون فقرات از انگلستان و کارگاه فیزیوتراپی اسکولیوز با تدریس فریبا طاهری از بیمارستان مونترال کانادا از جمله کارگاههای این کنگره بین المللی است.

دبیر علمی اولین کنگره بین المللی روش‌های نوین درمان اسکولیوز در ادامه کارگاه آموزش طراحی و ساخت بریس پیشرفته اسکولیوز RSC (پیشرفته‌ترین بریس درمانی اسکولیوز در دنیا که هنوز تکنولوژی طراحی آن به ایران وارد نشده و برای اولین بار در ایران در کنگره آموزش داده می‌شود) با تدریس دکتر ماکسیم بوریسو رئیس دپارتمان انیستیتو علمی و تحقیقاتی اوکراین، کارگاههای طراحی و ساخت بریس‌های اسکولیوزی می‌لواکی و بوستون با تدریس استاد کاشانی استاد برجسته دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را از دیگر کارگااهای این کنگره دانست.

دكترکریمی در ادامه برپايي کارگاه آموزشی نرم افزار‌های آنالیز پیشرفته حرکت (open simm و visual ۳D) توسط دکتر محمد تقی کریمی و کارگاه آموزشی نرم افزار‌های آنالیز حرکت را ویژه محققین و پژوهشگران دانست و افزود: این نرم افزار‌ها به تازگی وارد ایران شده و در انجام تحقیقات حرکتی و اسکلتی عضلانی بسیار کارا و توانمند هستند.

دبیر علمی اولین کنگره بین المللی روش‌های نوین درمان اسکولیوز ضمن اشاره به امتیاز بازآموزی کنگره از کلیه محققین، دانشجویان، اساتید و به خصوص همکاران فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی جهت حضور در کنگره دعوت به عمل آورد./ع2

برچسب ها: درمان ، بیماری ، اسکولیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار