به گزارش
خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از سازمان تأمیناجتماعی، سیدحسین حسینی آذرنوشان ضمن بيان اين مطالب افزود: زمانی میتوان از پارامتری به عنوان کمیت و کیفیت سخن به میان آورد که احساس امنیت و ثبات شغلی در محیطهای کاری به شکل عملی وجود داشته باشد و کارکنان بدون استرس و ناراحتی بتوانند به ارائه خدمات به مردم بپردازند .
وی اظهار داشت: بهترین شکل تغییرات موجود در واحدهای خدماترسانی تغییرات نردبانی است و در این تغییرات افراد بر اساس استانداردهای تخصصی و شایستگی های فردی و اخلاقی میتوانند به مشاغل بالاتر دست یابند و در چنین شرایطی میتوان به بهبود امور و رضایت مردم از خدمات دریافتی امیدوار بود .
حسینی آذرنوشان با بیان اینکه یکی از شاخصهای رشد و تعالی و پرورش استعدادهای نهفته در کارکنان هر مجموعه بویژه سازمان تأمیناجتماعی حضور مدیران ارشد، توانا و متعهد در آن سازمان یا مجموعه است، تصریح کرد: بی شک حضور مدیران توانمند و با دانش در رأس مدیریت کلان سازمان تأمیناجتماعی، میتواند زمان و موقعیت لازم را برای رشد، شکوفایی و پرورش استعدادهای پنهان در این مجموعه بوجود آورد.
مدیرکل تأمیناجتماعی شرق تهران بزرگ با ابراز رضایت از تلاش کارکنان شعب تابعه ادارهکل شرق و افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به بیمهشدگان و مستمری بگیران سازمان تأمیناجتماعی ، گفت: امیدوارم با همکاری همه کارکنان پرتوان و دلسوز شعب تابعه بتوانیم بیش از پیش به تحقق اهداف تعیین شده نزدیک شویم و این مهم نائل نمیشود مگر با برنامهریزی و بسترسازی لازم و علمی از سوی مسوولان و عزم و اراده تلاشگران بی ادعا در همه واحدهای اجرایی.
وی مهمترین ویژگی عملی رضایتمندی مردم و کارکنان از مسوولان را ایجاد فضای باز برای انعکاس مشکلات و کاستیهای موجود دانست و افزود: امروز دانش مردم به قدری افزایش داشته است که قادر به درک کاستیها و مشکلات موجود هستند ، اما آنها انتظار دارند تا دستکم مشکلات و دردهایشان توسط مسئولان شنیده شود و سعی ما نیز بر این است با برنامهریزی و ایجاد فضای مناسب بتوانیم مشکلات بیمهشدگان و مستمریبگیران را در حدود اختیارات مرتفع و فراتر از آن را به مقامهای ارشد سازمان تأمیناجتماعی منعکس و منتقل کنیم.