سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی مشهد اظهار داشت: علیرغم باخت از تلاش بازیکنان جوان تیم راضی هستم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مهدی حاجی‌زاده پس از شکست تیمش در هفته پایانی لیگ دسته یک هندبال کشور مقابل تیمذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اختلاف میانگین قدی و وزنی بازیکنان باتجربه اصفهانی با بازیکنان جوان مشهدی این نتیجه دور از انتظار نبود اما از تلاش و جنگندگی شاگردانم راضی هستم.

وی افزود: نیمه اول را با اختلاف نزدیک نسبت به تیم حریف به رختکن رفتیم و در ادامه بازیکنان مقابل تیم پرمهره اصفهانی پرتلاش ظاهر شده و بازی تماشاگرپسند و آبرومندانه‌ای را از خود ارائه دادند.

سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی درباره خط دفاعی تیم ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: بازیکنان جوان تیم ما در منطقه حمله باید از سد 4 بازیکن حدود 120 کیلوگرمی بالای دو متر تیم حریف می‌گذشتند.

وی در زمینه دیدار بعدی تیمش اظهار داشت: با پایان یافتن دور رفت رقابت‌ها حدود 2 هفته بازی‌ها انجام نمی‌شود و پس از آن در نخستین دیدار دور برگشت میهمان تیم هندبال کاشان خواهیم بود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه با همین بازیکنان جوان بومی لیگ را ادامه خواهیم داد، گفت: به دنبال نتیجه‌گرایی نیستیم و با فرصت دادن به جوانان و کسب تجربه بیشتر آنان با بازی در لیگ قدم به قدم پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی مشهد ضمن تاکید بر حفظ سهمیه تیمش در لیگ دسته یک هندبال کشور ابراز امیدواری کرد: با طی نمودن روال عادی و میدان دادن به جوانان بومی با صعود به لیگ برتر ویترین هندبال مشهد را حفظ کنیم./ب
برچسب ها: باخت ، راضی ، از ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.