نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانگی قوای ایمان توانست تکنولوژی بزرگترین قدرت دنیا را شکست داده و آن را به زانو درآورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت الله علما گفت: شکار پهپاد نظامی آمریکا توسط نیروهای سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده به زانو درآمدن بزرگترین تکنولوژی ها در مقابل قدرت ایمان و اراده است.

امام جمعه کرمانشاه افزود : سازمان ملل ، مهره آمریکا است و جنگ های آمریکاعلیه کشورهای مسلمان را راهی برای عدم استقلال این کشورها است و مقصود آمریکا از جنگ های مختلفی که در منطقه و به خصوص کشورهای مسلمان به راه می اندازد عدم توانا شدن این کشورها و نرسیدن به استقلال است.

وی ادامه داد: مردم ما از قرآن و عاشورا تاثیر می گیرند و پایین آوردن پهپاد آمریکاتوسط سپاه پاسداران و ارتش مقتدر ما، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد. این عمل ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران برای بار دیگر قدرت ایران را به جهانیان ثابت کرد.

آیت الله علما اضافه کرد: زمان قلدری آمریکا گذشته است و آمریکا باید سر عقل بیاید و از انجام چنین اعمالی دست بردارد. جمهوری اسلامی ایران و تمام نیروهای نظامی آن با تمام قوا و به پشتوانه قدرت ایمان در مقابل تمام تهدیدات ایستاده و از هیچ تهدیدی نمی هراسد.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمانشاه گفت: روز 18 آذر مصادف با روز معرفی رژیم بعثی عراق به‌عنوان آغاز کننده این جنگ نابرابر است که به پشتوانهآمریکای جهانخوار و به دستور او این جنگ آغاز شد و عراق تنها یک نوکر و فرمانبردار آمریکا بود و 19 آذر که مصادف با سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی ( ره ) است

آیت الله مصطفی علما با اشاره به سالروز شهادت خلبان شهید " کشوری" و روز هلال احمر گفت: تمام زحمتکشان و کسانی که در سازمان هایی چون هلال احمر به فعالیت های بشر دوستانه و در جهت رضای خدا می پردازند نیز همانند جهادگران راه خدا محسوب می شوند. /ب


برچسب ها: کرمانشاه ، پهپاد ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.