رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: در آخرین اعزام تیم ملی ژیمناستیک به اردوهای برون مرزی، سهم استان کردستان سه ورزشکار معادل 20 درصد کل نفرات تیم ملی بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، درویش‌زاده گفت: ورزش ژیمناستیک کردستان در سال‌های اخیر به یمن تلاش‌های بی‌دریغ مسئولین هیئت رشد چشم‌گیری داشته است.
وی با اشاره به وجود استعدادهای بالقوه این ورزش در سطح استان افزود: شاهد این مدعا حضور 3 تن از قهرمانان ژیمناستیک استان در آخرین اردوی تیم ملی است که این عدد 20 درصد از نفرات ملی‌پوش را شامل می‌شود.
درویش‌‌زاده در پایان با اشاره به نگاه مثبت فدراسیون به ژیمناستیک استان کردستان از ریاست قبلی هیئت خواست تا به عنوان مشاور سرپرست جدید هیئت تجربیات خود را در این زمینه در اختیار وی قرار دهد.
دبیر فدراسیون ژیمناستیک نیز در سخنانی خانواده‌ها را سرمایه‌های اصلی ورزش خواند و خاطرنشان کرد: این مسئله که خانواده‌ها در شرایط دشوار زمینه حضور فرزندان خود را در عرصه‌ها و میادین ورزشی فراهم می‌کنند قابل تقدیر و ستایش است.
فرامرز سنگینی با فراهم آمدن بستر آموزش ورزش ژیمناستیک در استان اشاره کرد و گفت: در همین راستا سرمربی تیم‌های ملی ژیمناستیک در کردستان حضور خواهد یافت تا زمینه لازم برای آموزش مهارت‌های پیشرفته این ورزش در استان کردستان مهیا شود.
دبیر فدراسیون ژیمناستیک در پایان از اداره کل ورزش وجوانان استان خواست تا با برقراری ارتباطات مناسب شرایط رشد و توسعه ژیمناستیک استان را فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.