معاون عمرانی استاندار تهران بر لزوم کسب آمادگی بیشتر از سوی شهرداری‏های استان تهران برای مقابله با مشکلات زمستان تأکید کرد.

محمد رضا محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: زمستان فصلی پر برکت و زیبا از فصول خلق ‏شده خداوند متعال است که باید به سبب آن شاکر حق تعالی بود.

وی تصریح کرد: اما برای چشاندن شیرینی شهد زیبایی‏ های این فصل به مردم باید تمهیدات ستاد های برف‏ روبی شهرداری ‏ها به خوبی اجرایی شود.

محمودی بر لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف لکه‏ های جمعیتی نقاط مختلف این استان تأکید کرد افزود: نخستین گام برای ساماندهی لکه‏ های جمعیتی استان تهران، تشکیل کارگروهی تخصصی در این زمینه است.

معاون امور عمرانی استاندار تهران اضافه کرد: این کارگروه در آینده ‏ای نزدیک با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران و مدیر کل دفتر امور فنی این استانداری تشکیل می‏ شود.

وی ادامه داد: این لکه‏ های جمعیتی اغلب در حریم شهر های استان تهران یا نزدیک نواحی روستایی محدوده خدماتی شهرداری ‏ها قرار دارند.

محمودی اضافه کرد: سکنه برخی از این لکه ‏های جمعیتی خواستار تبدیل به شهری مجزا هستند که بر اساس قانون امکان ‏پذیر نیست؛ همچنین گاهی برخی از این مناطق در طرح‏ های جامع به عنوان شهر دیده شده‏ اند.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: با نزدیکی به انتخابات آتی شورا های اسلامی، استانداری تهران بر تعیین تکلیف این لکه ‏های جمعیتی تأکید بسیاری دارد؛ از این رو، باید این کارگروه به صورت فوری تشکیل شده و طرح ساماندهی را آغاز کند./س

برچسب ها: زمستان ، مشکلات ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.