رئیس اتاق بازرگانی آذربایجان غربی گفت: تعامل بین دولت و بخش خصوصی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور از عوامل کلیدی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبر نگاران ارومیه کیامرز کیهان‌فر در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بهترین تجلیل از فعالین اقتصادی رسیدگی به مشکلات آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان یک فعال اقتصادی به تلاش همکارانم در حوزه صادرات غیر نفتی افتخار می‌کنم.

کیهان‌فر به برگزاری جلسه گفت‌وگوی فعالین اقتصادی استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته اشاره و تصریح کرد: منشأ بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصادی عدم وجود قوانین کارآمد و همچنین قوانین مبهم که در نتیجه تعجیل به تصویب رسیده‌اند، است.

رئیس اتاق بازرگانی آذربایجان غربی به فراهم کردن شرایط اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: عدم امکان صادرات 52 قلم کالای تولید داخل که بعداً به 37 قلم کاهش یافت ضربه سختی بر پیکره اقتصاد کشور وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که کشور در موقعیت حساس کنونی با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، اعلام کرد: ارزی که به قیمت مرجع در اختیار واردکننده قرار می‌گیرد به منظور حمایت از او است و باید جلوی متخلفان و کسانی که با این ارز اتومبیل‌های لوکس وارد می‌کنند گرفته شود.

کیهان‌فر به تعامل بین دولت و بخش خصوصی اشاره کرد و اذعان داشت: این تعامل و همدلی نه فقط در آذربایجان غربی بلکه در کل کشور مشهود است.

در پایان این مراسم از 16 نفر از صادرکنندگان نمونه آذربایجان غربی تجلیل شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.