فرمانده بسیج دانش‌آموزی مدیریت آموزش‌وپرورش اسلام‌آباد‌غرب گفت: 600 نفر از معلمان خواهر در طرح بزرگ حجاب و عفاف به نام طرح مشکات شرکت کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیروس تیموری در جلسه بررسی طرح مشکات در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب گفت: همایش بزرگ حجاب و عفاف با نام طرح مشکات از 23 آذر ماه در دبستان سمیه آغاز می‌شود و تا یک دی ماه نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 600 نفر از معلمان خواهر در این دوره آموزشی حضور دارند، افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره‌، آموزش‌هایی با موضوع حجاب و عفاف در مدارس را فرا گرفته و در طول سال تحصیلی با بهره‌گیری از برنامه‌هایی که به مناسبت‌های مختلف در اختیار آنان قرار می‌گیرد، این آموزش‌ها را به کار می‌برند.

تیموری تصریح کرد: در جامعه امروزی با وجود تبلیغات فراوان دشمنان خارجی در زمینه حجاب و عفاف، لازم است تا در مرحله نخست خانواده‌ها و در ادامه آن مدارس و مربیان آموزشی تا حد امکان آموزش و اطلاعات خود را در زمینه نهادینه کردن مسئله حجاب و عفاف افزایش دهند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی مدیریت آموزش‌وپرورش اسلام‌آباد‌غرب ادامه داد: برگزاری و استمرار همایش‌های حجاب و عفاف و همکاری و مشارکت اداره‌ها و نهاد‌های دولتی در برگزاری این همایش‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه داشته باشد.

گفتنی است، در پایان این دوره چهار روزه به شرکت کنندگان گواهی ضمن خدمت اعطا می‌شود./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.