بانوي فوتساليست استان در جريان رقابت هاي جام جهاني کوچک بانوان جهان دو بار براي تيم ملي فوتسال کشورمان گلزني کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين فاطمه اعتدادي مهاجم ارزنده قزويني تيم ملي فوتسال کشورمان در جريان رقابت هاي جام جهاني کوچک در ديدار مقابل کاستارکا دو بار موفق شد گلزني کند تا تيم ملي فوتسال کشورمان در اين ديدار ضمن برتري 4 بر3 عنوان هفتمي اين مسابقات را کسب کند .

اعتدادي در اين ديدار در دقايقي گل هاي تيم ملي فوتسال کشورمان را به ثمر رساند که بازي گره خورده بود و دو تيم بازي نزديکي را از خود به نمايش گذاشته بودند همين امر باعث شده بود طبق سايت محل برگزاري اين رقابت هابه نوعي اين مهاجم شايسته نقش مهمي در پيروزي مقابل کاستارکا از خود ايفا کرده باشد .

تيم ملي فوتسال کشورمان در اين مسابقات که با حضور ده تيم در دو گروه پنج تيمي برگزار شد در مرحله مقدماتي سه شکست مقابل برزيل , پرتغال و ژاپن و يک پيروزي برابر ونزوئلا را نصيب خود کرده بودتا به عنوان تيم چهارم براي کسب عنوان هفتمي به مصاف ديگر قريب خود در گروه مقابل برود .

اعتدادي که در ديدارهاي قبلي تيم ملي فوتسال کشورمان با نظر مظفربرابر رقيبان به ميدان رفته بود در بازي هاي دوستانه و تدارکاتي تيم ملي در ماه هاي اخير درخشش خوبي از خود نشان داد و بارها در برابر حريفان اروپايي و آسيايياز جمله تيم ملي روسيه و ازبکستان گلزني کرده بود .

اين بانوي شاسته قزويني با حضور خود در رقابت هاي جام جهاني کوچک بانوان جهان به خوبي اثبات کرد که به راستي عنوان بهترين گلزن دو فصل متوالي ليگ برتر فوتسال بانوان باشگاه هاي کشور حق او بوده واين مهاجم با تيزهوشي و شم گلزني بالاي خود توپ ها را وارد دروازه حريفان کرده است .

به هر حال حضور اين بانوي ملي پوش فوتسال قزويني تيم ملي کشورمان در مسابقات جام جهاني کوچک بدون شک براي ورزش بانوان به ويژه فوتسال استان افتخار بزرگي به شمار مي رود .

تيم ملي فوتسال بانوان کشورمان که براي نخستين بار درمسابقات جام جهاني کوچک بانوان جهان شرکت کرده بود نتايج قابل توجهي را کسب کرد به طوري که شکست مقابل تيم پرتغال با نتيجه 3 بر يک و باخت برابر تيم ژاپن در شرايطي که مظفر سرمربي تيم فوتسال کشورمان از اين بازي به عنوان تلخ ترين خاطره ورزشي خود نام برد نشان مي دهد که اعتدادي به همراه ديگر بازيکنان کشورمان شايستگي پيروزي مقابل ژاپن قهرمان آسيا را نيز داشته اند ./ع

برچسب ها: بانو ، فوتبالیست ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.