جودوکاران کشورمان پس از برگزاری اردوی تونس فردا 20 آذر وارد تهران می شوند اما اردوی جودوکاران پایان حاشیه های چند ماهه اخیر بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم ملی جودو کشورمان پس از گذراندن حاشیه های فراوان در 3 ماه اخیر برای برپایی اردوی مشترک 15 روزه با تونس، الجزایر و لیبی 5 آذر عازم مراکش شدند و پس از درخشش در 2 مسابقه چهار جانبه درون اردویی به تهران باز می گردند اما این اردو را می توان آغازی برای پشت سر گذاشتن روزهای سخت جودوی ایران دانست.

براساس این گزارش: فدراسیون جودوی کشورمان در طول سه ماه درگیر حواشی زیادی از جمله تعلیق موقت، دریافت نامه های پی در پی از سوی کنفدراسیون جودوی آسیا به دلیل برگزار نکردن مجمع انتخابی فدراسیون و عدم صدور مجوز برای حضور تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران در رقابتهای آسیایی چین تایید شد پس از آن شرکت نکردن ایران در مسابقات تیمی قهرمانی جهان 27 و 28 نوامبر و مسابقات گراند اسلم ژاپن 30 نوامبر تا 2 دسامبر در همین مدت باعث شد تا حاشیه ها قوت بگیرد اما حضور تیم ملی کشورمان در اردوی تونس و برنامه فدراسیون برای حضور در تور آلمان و گرجستان می تواند خط بطلانی بر تمام حاشیه ها باشد و نوید بخشی برای بازگشت روزهای خوش جودو.

شايان ذکر است: تیم ملی کشورمان با تایید بر هدف جوان گرایی و با حضور بهزاد وحدانی، احمد قاسمی، قاسم نوری زاده، بهزاد محرمی، الیاس علی اکبری، سعید مولایی، امیر قاسمی نژاد، علیرضا شیری نوکنده ای، محمد جمالی، ابراهیم قجر و جواد محجوب در اردوی مشترک تونس شرکت کردند.

در روزهای ابتدایی اردو فدراسیون جودوی تونس از ارش میر اسماعیلی جودو کار با سابقه کشورمان که اکنون سمت سرپرستی نایب رئيس فدراسیون را دارد و به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این اردو همراهی کرده بود تقدیر کرد پس از آن دو مسابقه بین اردویی به صورت چهار جانبه برگزار شد که جودو کاران کشورمان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

در مسابقه چهار جانبه اول که یازده آذر ماه برگزار جودوکاران کشورمان در 4 وزن موفق به کسب عنوان نخست شدند و در سه وزن در جایگاه دوم ایستادند.
در اردوی چهار جانبه دوم نیز تیم های ایران، تونس یک، تونس دو، الجزایر و لیبی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملی کشورمان موفق شد عنوان نخست را از آن خود کند.

در این رقابتها جودو کاران ایران ابتدا تیم تونس دو را با نتیجه هفت بر صفر شکست داد، لیبی را 6 بر یک برد، مقابل تیم تونس یک نیز 4 بر 3 به پیروزی رسیدند، تنها شکست ملی پوشان مقابل الجزایر بود که نتیجه را 5 بر2 واگذار کردند.

قرار است تیم ملی تونس نیز برای حضور در این اردوی مشترک با جودوکاران کشورمان به ایران بیاید.

 شایان ذکر است، مسعود حاجی اخوند زاده و عطاء اله عباس نژاد به عنوان مربی، تیم ملی ایران را همراهی کردند./مح

برچسب ها: بازگشت ، جودوکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار