سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت:مسابقه با تیم ثامن الحجج(ع) یکی از حساس ترین دیدار های هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد است.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:هفته گذشته هرچند با نتیجه 5بر دو تیم سایپا  تنکابن را شکست دادیم اما رقابت کاملا نزدیکی داشتیم و در برخی اوزان بچه ها با زیرکی نتیجه را به نفع خود به پایان رساندند.
 
وی با اشاره به مسابقات هفته اول از دور برگشت ادامه داد:در حالی این هفته به مصاف تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار خواهیم رفت که این مسابقه برای هر دوتیم بسیار سرنوشت ساز است چرا که تیم پیروز تا اندزه زیادی خیالش از صعود به محله بعدی راحت می شود.

دارنده دو مدال نقره جهان  با بیان این که برای پیروزی به سبزوار خواهیم رفت تصریح کرد:در دور رفت می توانستیم پیروز شویم ولی ازآنجا که تیم  ما خیلی دیر جمع وجور شد فرصت زیادی برای تمرین مشترک نداشتیم  اما هم اکنون شرایط فرق کرده بچه ها به آمادگی لازم رسیده اند و برای شکست تیم ثامن الحجج(ع)آماده هستیم.
 
محمدی درباره بازگشت دوباره اش به تیم ملی اظهار داشت:من مدیون کشتی هستم و خدمت به تیم ملی را وظیفه خودم می دانم ،درست است  مدتی به صورت فیزیکی درکنار ملی پوشان نبودم اما همیشه دلم با آنها بود و هم اکنون نیز بدون توجه به حواشی و برخی صحبتها  اگر کمکی از دستم برآید دریغ نخواهم کرد.
 
هفته اول از دور برگشت مسابقات لیگ برترکشتی آزاد پنج شنبه (23آذر ماه )در شهرهای  مختلف برگزار می شود وتیم پرسپولیس جویبار میهمان ثامن الحجج(ع)سبزوار خواهد بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار