بالاخره "جیمز باند" توانست "خون آشام ها" را مغلوب کند+تصاوير

"اسکای فال" (سقوط آسمان) آخرین فیلم از سری فیلم های جیمز باند در هفته پنجم اکرن خود توانست "گرگ و میش: سپیده دم2" را از صدر جدول پایین بکشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آي ام دي بي، "اسکای فال" (سقوط آسمان) آخرین فیلم از سری فیلم های جیمز باند در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 11میلیون دلار مجموع فروش خود را به 262 میلیون دلار رساند و در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
کارگردان: سم مندز
نویسندگان: نیل پرویس و رابرت وید
بازیگران: دنیل کریگ، خاوير باردم، نائومی هریس......
خلاصه داستان: در "اسکای‌فال" وفاداری جیمز باند به "ام" مورد آزمون قرار می‌گیرد و این زمانی است که گذشته "ام" فاش می‌شود و "ام آی 6"‌ (اداره اطلاعات خارجی بریتانیا) مورد حمله قرار می‌گیرد.

انیمیشن "خیزش محافظان" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 10.5 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 61.9 میلیون دلار رساند و با یک پله صعود در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
کارگردان: پیتر رمزی
نویسندگان: ویلیام جویس و دیوید لیندزی ابایر
صداپیشگان: هیو جکمن، آلک بالدوین، ایسلا فیشر ......
خلاصه داستان: داستان این انیمشن درباره "جک فراست"، که یک شورشی و یاغی بدون هیچ مسئولیت پذیری است تا زمانی که پیچ، به عنوان پادشاه کابوس وار دنیا شناخته می شود، نقشه ای برنامه ریزی می کند تا بتواند دنیا را در تاریکی فرو ببرد. اما زمانی که نگهبانان با همکاری خود می خواهند جلوی این اتفاق بزرگ را بگیرند، همه چیز تغییر می کند...

گرگ و میش: سپیده دم2" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 9.2 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 269 میلیون دلار رساند و با دو پله سقوط در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
کارگردان: بیل کاندون
نویسنده: ملیسا روزنبرگ
بازیگران: رابرت پتینسون، کریستین استوارت، تیلور لاتنر......
خلاصه داستان: پس از تولد دختر ادوارد و بلا، بلا و ادوارد از بقیه خون آشام های هم پیمانشان دعوت می کنند تا در کنار هم از دخترشان حمایت کنند ...


"لینکلن" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 9.12 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 97.3 میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته باقی ماند.
کارگردان: استیون اسپیلبرگ
نویسندگان: دوریس کرنز گودوین، تونی کوشنر
بازیگران: دانیل دی-لوئیس، سالی فیلد، تامی لی جونز......
خلاصه داستان: "لینکلن" درامی افشا کننده است که به واپسین ماه های دوران ریاست جمهوری لینکلن می پردازد. ماه هایی پر آشوب و سرشار از تنش که شانزدهمین رئیس جمهور ایالت متحده را وارد چالش هایی حیاتی کرده است. ملتی که جنگ‌های انفصال و زمزمه هایی جدی در راستای تحولاتی بنیادین، آن‌ها را از هم جدا کرده است.

فیلم "زندگی پی" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8.3 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 60.9 میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته باقی ماند.
کارگردان: انگ لی
نویسنده: دیوید مگی
بازیگران: عرفان خان، سوراج شلرما، آیوش تاندون.....
خلاصه داستان: زندگی پی درباره پسر جوانی بنام پی پاتل، فرزند یک نگهبان باغ وحش در هندوستان است. پی پاتل در شانزده سالگی همراه خانواده اش از هند به طرف کانادا کوچ می‌کند. خانواده پی در قسمت بار یک کشتی ژاپنی در کنار جانوران باغ وحش به سمت خانه جدید سفر می‌کنند. در میانه راه کشتی غرق می‌شود و پی خودش را در قایق نجاتی به همراه یک کفتار، یک اورانگوتان، یک زرافه زخمی و یک ببر بنگال دویست کیلویی تنها می‌بیند ....

فیلم "در بازی" در اولین هفته اکران با فروش 6 میلیون دلاری در رتبه ششم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.
کارگردان: گابریل ماچینو
نویسنده: رابی فاکس
بازیگران: جرارد باتلر، جسیکا بیل، اوما تورمن.....
خلاصه داستان: یک ستاره سابق ورزشی که شکست های زیادی داشته، در زمانی که سعی دارد زندگی خود را سروسامان ببخشد  مربی گری تیم فوتبال پسرش را بر عهده می گیرد. تلاش های او برای زندگی اش زمانی که با مادر جذاب یکی از بچه های تیم آشنا می شود به چالش کشیده می شود و...

انیمیشن "رالف ویرانگر" در ششمین هفته اکران خود با فروش 4.9 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 164 میلیون دلار رساند و در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های این هفته باقی ماند.
کارگردان: ریچ مور
نویسنده: جنیفر لی
صدا پیشگان: جان سی. رایلی ، سارا سیلورمن، جک مک برایر، جین لینچ......
خلاصه داستان: یک شخصیت منفی بازی های ویدیویی می خواهد که یک قهرمان باشد و رویای خود را به واقعیت تبدیل کند. اما جستجوی او برای تحقق رویایش تمام دنیای او و مکانی که زندگی می کند را در خطر ویرانی قرار می دهد و...

فیلم "طلوع سرخ" در سومین هفته اکران با فروش 4.26 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 37.3  میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های این هفته باقی ماند.
کارگردان: رابرت زمه‌کيس
نویسندگان: کارل الزوورث و جرمی پسمور
بازیگران: کریس همسورث،ایزابل لوکاس، جاش هاچرسون.....
خلاصه داستان: یک گروه از جمهوری جماهیر شوروی در نیکاراگوئه، کوبا در زمینی فوتبالی با چتر فرود می آیند و شروع به آدم کشی می کنند که یک سری از بچه ها را به سمت کوه ها فرستاده می شوند که باید برای زنده ماندن با سنگ و تیر کمان از خود دفاع کنند......

فیلم "پرواز" در ششمین هفته اکران با فروش 3.13 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 86.2  میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های این هفته باقی ماند.
کارگردان: رابرت زمه‌کيس
نویسنده: جان گاتینز
بازیگران: دنزل واشنگتن، جان گودمن، دون چيدل.....
خلاصه داستان: یک خلبان معمولی که با مهارتی خاص، هواپیمای در حال سقوط را سالم به زمین می‌نشاند، از سوی مسئولان، لقب یک قهرمان را می‌گیرد.اما پس از مدتی یک گروه تحقیق روی این پرونده کار می کند و با مدارک و اسنادی روبرو می‌شوند که حکایت از چیز دیگری دارد. این مدارک نشان می دهد خلبان، همان آدمی نیست که نشان می‌دهد و در حادثه سقوط هواپیما، ماجرای دیگری پنهان است و زندگی این خلبان تبدیل به یک کابوس می‌شود....

فیلم " به آرامی آنها را بکش" در دومین هفته اکران با فروش 2.75 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 86.2  میلیون دلار رساند و با نا کامی کامل به ته جدول پرفروشترین های سقوط کرد.
کارگردان: اندرو دومينيک
نویسنده: اندرو دومينيک
بازیگران: برد پیت، ری لیوتا، ریچارد جنکینز.....
خلاصه داستان: مردي با نام "جکي کوگان" براي امرارمعاش، مسئوليت حفظ امنيت بازي‌هاي پوکر بزرگ را بر عهده دارد. حالا او بايد سارق يک بازي بزرگ پوکر را پيدا کند.../ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار