نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با تأخیر عمدی و سهوی در تحویل بودجه سالانه به مجلس برای تصویب و ابلاغ نهایی در حقیقت به نظام کارآمد برنامه‌ریزی لطمه و صدمه وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام حبیب برومند دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار افزود: مجلس منتظر ارایه لایحه بودجه سال 92 کشور از سوی دولت خدمتگزار است اما گویی به رغم تاکیدات و توصیه‌های فراوان هنوز بودجه‌ای برای ارایه به مجلس آماده نشده است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی سعی می‌کند در بودجه‌ریزی سال آینده چند شاخص از جمله عدالت در توزیع اعتبارات، توجه به مناطق محروم و مرزی،تسریع بخشیاشتغال و کارآفرینی در کشور را مد نظر قرار دهد، گفت: ترس ما این است که دولت زمانی بودجه را برای تصویب در مجلس شورای اسلامی ارایه کند که در ایام تبلیغات و همچنین روزهای پرشتاب اسفندماه نتوان به صورت کارشناسی و بسیار دقیق لایحه بودجه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

برومند با یادآوری اینکه در بودجه سال آینده نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان مناطق محروم و مرزی خواستار توجه جدی به تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های مؤثر و تأثیرگذار دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم در بودجه سال آینده یک روند حرکتی مثبت و سازنده‌ای را در سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی، نابسامانی‌های بازار و همچنین ارتقای معیشت مردم را شاهد باشیم.

وی ضرورت توجه به زیرساخت‌ها در حوزه رونق اقتصادی و به ویژه برطرف کردن مشکلات راه‌های مواصلاتی را یادآور شد و افزود: بالغ بر هفت میلیارد تومان برای توسعه راه‌های مواصلاتی دو شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار اختصاص می‌یابد که در نشست اخیر با وزیر راه و شهرسازی خواستار چهار خطه شدن راه‌های اصلی این دو شهرستان شدیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه مرزی بودن بیله‌سوار را یک ظرفیت و تنها گمرک فعال استان در این منطقه را توانمندی منحصر به فرد توصیف کرد و گفت: در شهرستان بیله‌سوار باید ظرفیت‌های تفریحی، گردشگری، درمانی و بیمارستانی به شکلی باشد تا مسافران ورودی از سایر کشورها بتوانند از این خدمات استفاده کنند/س 

برچسب ها: اردبیل ، بودجه ، سالانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.