استاندار کردستان گفت: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان سرمایه فکری حوزه عمران، در آبادانی استان و کشور نقش مهمی ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی در دیدار با اعضای هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در سنندج گفت: استانداری کردستان برای پیشبرد برنامه های عمرانی استان از همه پیشنهادات و راهکارهای مهندسان بومی و صاحب نظر در نظام مهندسی استان استقبال می کند.
وی نیروی انسانی را یکی از شاخص های اصلی توسعه و گامی در تحقق برنامه های عمرانی کردستان خواند و گفت: سازمان نظام مهندسی بهترین اتاق فکر برای مدیران اجرایی استان است که با تعامل این سازمان با سایر دستگاه های اجرایی، شاهد حرکت بهتری در توسعه استان خواهیم بود.
وی افزود: نظام مهندسی باید در معرفی پیمانکاران و مهندسین توانا و صاحب ایده و نظر، مدیران استان را کمک کنند و ما نیز برای حمایت از آنها اقدامات لازم را انجام می دهیم.
وی توسعه و آبادانی کردستان را در گرو همراهی و انسجام همه فعالان بخش خصوصی و دولتی خواند و عنوان کرد: همه ما باید بنا به وظیفه خود در پیشبرد برنامه های توسعه استان تلاش کنیم.
استاندار کردستان بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، مهندسان بومی کردستان نیز باید با تجارب و توانایی های خود در کنار دستگاه های اجرایی ما را یاری دهند.
وی سازمان نظام مهندسی کردستان را یکی از سازمان های موفق در ارائه تجارب به اقلیم کردستان عراق خواند و افزود: شرایط مناسبی برای اعزام مهندسان و اساتید رشته های فنی از سوی دانشگاه های استان و نظام مهندسی به کشور عراق مهیا است.
به گفته وی اولویت واگذاری طرح های عمرانی استان به مهندسین و پیمانکاران بومی توانا است و نظام مهندسی باید در معرفی افراد توانا به مجریان طرح های عمرانی مشاوره بدهد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.