رمزگشايي کامل پهپاد RQ170، بازديد فراکسيون زنان و خانواده مجلس از زندان زنان، جمع‌آوري 70 امضا براي مسكوت‌ماندن اصلاح قانون انتخابات، موضع‌گيري "دفتر منوچهر متکي" درباره انتخابات رياست‌جمهوري، شرايط "مهدي هاشمي" در زندان و بيانات رهبر معظم انقلاب در انتقاد از جنايات استكبار در غزه از مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:


بازديد فراکسيون زنان و خانواده مجلس از زندان زنان
سخنگوي فراکسيون زنان و خانواده مجلس شوراي اسلامي از بازديد اعضاي اين فراکسيون از زندان زنان در آينده نزديك خبر داد.



جمع‌آوري 70 امضا براي مسكوت‌ماندن اصلاح قانون انتخابات
عضو هيئت رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس از جمع‌آوري بيش از 70 امضا جهت مسکوت ماندن طرح اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوري خبرداد و گفت: اگر عده‌اي بخواهند ماده 35 اصلاح قانون انتخابات را به نتيجه برسانند، اين طرح را به جريان خواهيم انداخت.




تلاش پارلمان براي جلوگيري از تحركات سازمان‌يافته عليه سفارتخانه‌ها
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس با وزارت خارجه براي جلوگيري از تحركات سازمان‌يافته عليه سفارتخانه‌ها رايزني و گفتگو كرده است.




مخالفت تركيه با سفر هيات پارلماني صحت ندارد/ سفر با تاخير انجام مي‌شود
نايب رئيس كميسيون امنيت‌ملي در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولتمردان ترکیه با سفر هیئت پارلمانی ايران به اين كشور موافقت کردند و تنها زمان سفر به این کشور را به تاخير افتاده است.



موضوع پدافند غيرعامل بيش از پيش در دستور کار قرار مي‌گيرد / ما دنبال ماجراجويي نيستيم ولي زور را نخواهيم پذيرفت
رئیس مجلس گفت: جمهوري اسلامي با ديکتاتوري آمريکا مخالف‌ است و با قداره‌کشي اين کشورها در منطقه موافقت نكرده و با اين رفتارها مبارزه مي‌کند چرا که آمريکا به دنبال بهانه جويي‌هاي مختلف از جمله مسئله هسته‌اي ايران، مسئله حقوق بشر در ايران و جديدا در خصوص مسئله موشکي است.



موضع‌گيري "دفتر منوچهر متکي" درباره ورود به انتخابات رياست‌جمهوري
منوچهر متکي با صدور اطلاعيه‌اي موضع‌گيري خود را درباره ورود به انتخابات رياست‌جمهوري را اعلام کرد.



مگر مشایی کیست که احمدی‌نژاد اینگونه در وصف او مدیحه‌سرایی می‌کند
واقعاً مگر مشایی کیست که احمدی‌نژاد اینگونه در وصف او مدیحه سرایی می‌کند؛ به نظر می رسد که رئیس جمهور با این حکم، پیش از آنکه تکلیف دبیرخانه جنبش عدم تعهد را مشخص کرده باشد، تکلیف کاندیدای مورد حمایت خود در انتخابات یازدهم را مشخص کرده است؛ مشایی اعتقادی به اسلام فقاهتی ندارد، اسلام او اسلام منهای روحانیت است.



جنبش عدالتخواه دانشجويي به حاجي‌بابايي بخاري نفتي اهدا مي‌كند
تعدادی از اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی به وزير آموزش و پروزش بخاري نفتي اهدا مي‌كنند.



رمزگشايي کامل پهپاد RQ170/ توليد پهپاد مشابه "اسکن ایگل" توسط ايران
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اعلام خبر رمزگشايي کامل پهپاد RQ170 گفت: پهپاد "اسکن ایگل" را قبلاً هم در اختیار داشته‌ايم و حتی از روی آن تولید کرده‌ایم.




شرط بی شرمانه آمریکا برای مذاکره به رسمیت شناختن غده سرطانی اسرائیل در قلب ملت مسلمانان است
اگر امروز اين سوال مطرح است كه آيا مذاكره ايران و آمريكا صورت مي‌گيرد يا خير؟ پاسخ اين است: آنچه نقشه راه مذاكرات تهران - واشنگتن را تعيين مي‌كند، بيانات و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب است، كه از زمان آغاز رهبري ايشان در سال 1368 تاكنون بر مبناي مواضع امام خميني(ره) و بر اساس مطالبات و منافع ملت ايران بيان شده است.




مشاور کنگره آمریکا: ممکن است آمریکا از اروپا بخواهد تحریم نفتی علیه ایران را لغو کند
یک پژوهشگر ارشد امور ایران در مرکز تحقیقات کنگره آمریکا احتمال داده است در مذاکرات آینده ایران و 1+5، آمریکا پیشنهاد لغو تحریم خرید نفت از سوی اتحادیه اروپا را به ایران بدهد.



جرم همسر من این بود که تنها یک مسلمان ایرانی بود
همسر شهید شهریاری با اشاره به ناکام ماندن تلاش دشمن با ترور اندیشمندان گفت: جرم همسر من این بود که تنها یک دانشمند مسلمان بود.



ترور ائمه جمعه یکی از محورهای اقدامات تروریستی منافقین بود
جایگاه والا و نفوذ آيت‌الله دستغيب در آحاد جامعه باعث شد تا گروهک تروریستی منافقین نقشه ترور وی را طراحی و او را به شهادت برسانند.



ديدار مهدي با خانواده/ شرايط "مهدي هاشمي" در زندان سخت نيست
وكيل مهدي هاشمي گفت: يكشنبه هفته گذشته موكلم با مادر و همسرش ديدار داشته و آنها هم به شرايط سخت وي در زندان اشاره نداشتند..



بيانات رهبر معظم انقلاب در انتقاد از جنايات استكبار در غزه
پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار آيت‌الله خامنه‌اي بيانات رهبر معظم انقلاب در انتقاد از جنايات استكبار در غزه را منتشر كرد.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار