وقوع درگیری میان هواداران و مخالفان محمد مرسی در میدان التحریر رخ داد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره عربی ، تامر المسحال گفت: در ساعات پایانی شب میان مخالفان محمد مرسی که در میدان التحریر تجمع کرده بودند با گروهی از جوانان که تلاش می کردند وارد میدان شوند و اسلحه به همراه داشتند درگیری رخ داد. این افراد به سوی مخالفان حاضر در میدان التحریر آتش گشودند که موجب زخمی شدن تعدادی از تجمع کنندگان در میدان التحریر شد.
وی افزود: تجمع کنندگان و مخالفان به سوی یکدیگر سنگ و بمب های آتش زا پرتاب کردند و این درگیری ها تا سپیده دم ادامه داشت.
خبرنگار الجزیره عربی گفت: تجمع کنندگان در پی این حادثه ورودی های میدان التحریر را بستند و هرکس را که قصد ورود به میدان التحریر را داشت مورد تفتیش قرار دادند. همچنین این افراد اقدام به تشکیل کمیته های مردمی کردند.
وی تصریح کرد: تعداد حاضران در میدان التحریر زیاد نیست. حاضران در میدان التحریر تعدادی از مخالفانند که میدان را ترک نمی کنند و خود را برای استمرار راهپیمایی های ضد محمد مرسی در روز سه شنبه آماده می کنند.
المسحال ادامه داد: مخالفان مرسی قصد دارند در روز سه شنبه در اعتراض به همه پرسی قانون اساسی دو راهپیمایی بزرگ در میدان التحریر و روبروی کاخ ریاست جمهوری برگزار کنند.
وی در پایان گفت: همچنین هواداران مرسی نیز قصد دارند راهپیمایی های بزرگی در مقابل مسجد رابعه عدویه و مسجد الرشدان واقع در شهر نصر برگزار کنند.
برچسب ها: بین الملل ، مرسی ، قاهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار