منابع فرودگاهی آلمان اعلام کردند فعالیت چندین فرودگاه در شهرهای مختلف آلمان به دلیل اعتصاب بخشی از نیروهای امنیتی، با اختلال مواجه شده و پروازها در این فرودگاه ها لغو و یا با تاخیر انجام می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ،‌ اتحادیه بخش خدمات در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای امنیتی به ویژه نیروهای شاغل در بخش کنترل مسافران و بار ، صبح روز دوشنبه در اعتراض به بی نتیجه ماندن مذاکرات مربوط به قانون کار خود به اعتصاب فراخوانده شدند.
به گفته سخنگوی فرودگاه پایتخت آلمان، در فرودگاه تگل برلین چهل و دو پرواز لغو شدند و دیگر پروازها نیز با دو ساعت تاخیر انجام شدند. در نتیجه این اعتصاب صف های طولانی در مقابل ایست های بازرسی و کنترل بوجود آمد. 
در فرودگاه ساننفلد نیز برخی پروازها با سی دقیقه تاخیر انجام شد. در فرودگاه دوسلدورف یازده پرواز لغو شد و چهل و پنج پرواز دیگر نیز با تاخیر انجام شد که بیشترین این تاخیرها سه ساعت بود. در فرودگاه کلن نیز سه پرواز لغو شد.
اتحادیه بخش خدمات یادآور شد چهارمین دور مذاکرات با فدراسیون بخش امنیتی در مورد قانون کار نیروهای امنیتی که اواسط نوامبر انجام شد، به نتیجه نرسید. این مذاکرات قرار است اواسط ژانویه از سر گرفته شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار