رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی اهر از توزیع بیش از سه میلیون و یکصد هزار لیتر نفت سفید در روستاهای مناطق زلزله زده اهر خبر داد.

آردم درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز گفت: با پیگیری های انجام شده و همراهی ستاد مدیریت بحران شهرستان و مسئولین محلی و مدیریت شرکت پخش فرآورده های نفتی استان با تهیه قریب به یکهزار بشکه این بشکه ها بصورت رایگان در اختیار اهالی مناطق زلزله زده قرار داده شده است.

وی، همچنین از توزیع 21 دستگاه تانکر در روستاهایی که نیاز به ذخیره سازی بیشتر دارند خبر داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده12 جایگاه های فروش مواد نفتی در سطح شهر و روستا در توزیع نفت در روستاها فعالیت دارند و از طریق تانکرهای سیار با حضور در تمامی روستاها با قیمت مصوب اقدام به توزیع نفت سفید نموده اند.

وی، تأکید کرد در توزیع نفت هیچ محدودیتی نداریم و عاملان فروش به کلیه روستاها سرکشی کرده و اقدام به فروش نفت در روستاها می نمایند.

آردم، با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان از همه اهالی مناطق زلزله زده خواست تا نسبت به ذخیره سازی مواد سوختی در روستاها اقدام نمایند تا خدای ناکرده در فصل زمستان دچار مشکل نشوند/س

برچسب ها: توزیع ، لیتر ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.