سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال هفت بازیکن جدید در این تیم حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس محمود یاوری اظهار داشت: در راستای بهبود شرایط تیم و رسیدن به شرایط آرمانی در نقل و انتقالات نیم فصل هفت بازیکن به تیم فجر شهید سپاسی شیراز اضافه می شوند که تاکنون حضور پنج نفر از این بازیکنان قطعی شده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون محمد علی فرامرزی از جوانان فجر شهید سپاسی، حسین فاضلی از سپاهان اصفهان، محمد انصاری از جوانان استقلال تهران، یونس شاکری از تیم ابومسلم خراسان، مسلم فیروزآبادی از مس سر چشمه  در نقل و انتقالات نیم فصل با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز قرارداد بسته اند.
سر مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: هنوز دو جای خالی در تیم وجود دارد که بزودی با جذب بازیکنان جدید تیم به طور کامل بسته می شود تا با انجام تمرینات مناسب در نیم فصل دوم نتایج بهتری توسط تیم فوتبال فجر شهید سپاسی کسب شود.

یاوری همچنین عنوان کرد: رضا جلالی، علی لطیفی،بابک لطیفی، دیگو ماکسیما ،حسین خسروی، رضا حقیقی و عباس محمدرضایی در نیم فصل از تیم فجر شهید سپاسی شیراز جداشدند و علاوه بر آنها محمد خزایی دروازه بان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نیز به خاطر پارگی رباط  بعد از این قادر به همراهی تیم نخواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به جوان تر شدن ترکیب تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: سه نفر از بازیکنان جدید عضو تیم ملی جوانان کشور هستند و علاوه بر آنها نفرات دیگر تیم نیز جوان هستند و به طور حتم فجر شهید سپاسی با استفاده از بازیکنان خود در نیم فصل بسیار موفق ظاهر می شود.
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ابراز داشت: از 18 آذر ماه تمرینات آماده سازی تیم به شکل مطلوب آغاز شده و برای کسب آمادگی اواخر هفته با یکی از تیم های فوتبال شیرازی بازی می کنیم./س

برچسب ها: بازیکن ، فجر ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.