شهردار منطقه 8 از شناسایی یک مورد خانواده بی سرپرست به تعداد 4 نفر در ناحیه 3 این محله ساماندهی آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شادالوئی با اعلام این خبر گفت: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 مبنی بر وجود یک خانواده بی سرپناه در محدوده ناحیه 3 با حضور عوامل اجرایی، خانواده بی سرپناه طی پیگیری های لازم ساماندهی شدند.

وی گفت: این خانواده بی سرپرست پس از شناسایی کامل از طریق سازمان رفاه و خدمات اجتماعی به کمیته امداد معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این خانواده پس از یک هفته اسکان در مسافرخانه، مسکنی توسط شهرداری برای آنان تهیه و به آنجا نقل مکان کردند.

**استقرار اتوبوس دیابت

همچنین عبدالهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 با اشاره به استقرار اتوبوس دیابت در شرق گفت: در این اتوبوس معاینه های اولیه از جمله اندازه گیری قد، وزن، آزمایش اندازه گیری قند خون انجام می شود و در صورت مشکوک بودن فرد مراجعه کننده به دیابت نوع یک و دو پس از کنترل فشار خون لازم ارائه می شود.

**طرح جمع آوری خودروهای فرسوده

همچنین حمیدرضا فرخی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 با اشاره به طرح جمع آوری خودروهای فرسوده گفت: واحد جمع آوری خودروهای اسقاطی اداره خدمات شهری هفته گذشته اقدام به جمع آوری تعداد 3 دستگاه خودروی فرسوده نموده و برای 4 دستگاه خوردو با پلاک ملی تشکیل پرونده حقوقی نمود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این خودروها با توجه به شکایت ها و درخواست های مردمی از طریق سامانه 137 و پس از 2 مرحله اخطار کتبی به مالکان خودرو ناحیه از طریق پیمانکار مربوطه اقدام به جمع آوری و سپس به پارکینگ انتقال می نماید./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار