پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه در همان پنج و شش بازی باید ژوزه را برکنار می کرد زیرا این مربی در حد نام پرسپولیس نبود و در حال حاضر کار برای گل محمدی بسیار سخت است.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ژوزه را باید در همان ابتدای فصل کنار می گذاشتند زیرا این مربی در حد نام پرسپولیس نبود و در فوتبال همه کار کرده بود که خیلی فوتبال و لیگ مطرح نیست.

وی بیان کرد: هر مربی خارجی که وارد ایران می شود باید خود را با فرهنگ ما وقف دهد و خود را با شرایط ما هماهنگ کند ولی متاسفانه ژوزه نتوانست خود را با شرایط کشور ما هماهنگ کند و آن رفاقت و دوستی که باید بین بازیکنان تیم وجود داشته باشد را نتوانست در تیم ایجاد کند و بازیکنان با دوستی و اتحاد می توانستند بازیهای بهتری را انجام دهند.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس بیان کرد: مربی ایران می توانست این اتحاد و دوستی را بین بازیکنان ایجاد کند ولی الان شرایط سخت شده است و کار برای یحیی بسیار سخت خواهد بود.

*بازیکنانی که دلشان با پرسپولیس نسیت، بروند

پیوس اظهار داشت: الان پرسپولیس نهایت بتواند جایگاه پنجم و ششم جدول را از آن خود کند و اصلا نمی تواند جزء چهار سهمیه آسیا باشد زیرا تیم های دیگر بسیار خوب نتیجه گرفته اند و امتیاز خوبی را کسب کرده اند، مدیریت و کارد فنی باید بازیکنانی که دلشان با پرسپولیس نیست و علاقه به بازی در این تیم را ندارند را کنار بگذارد و به بازیکنانی  که علاقه و انگیزه بازی در این تیم دارند و فرصت کافی بر آنها داده نشده را به زمین بازی بفرستند تا با دوندگی و انگیزه بازی کنند و شاهد بازیها ی زیبا باشیم.
باید به مربی ها ایرانی بها داده شود

وی اظهار داشت: ما مربیان ایرانی بسیار خوبی داریم که به آنها بها داده نمی شود و متاسفانه مدیر عامل ها تنها به دنبال مربیان خارجی هستند که هیچ کدام دارای کارنامه مناسبی نیستند و توسط واسطه ها وارد ایران می شوند.

*بازیهای غرب آسیا بهترین جای نمایش بازیکنان جوان

پیوس گفت: یکی از بهترین کارهای فدراسیون بردن بازیکن جوان به این بازیها است زیرا انها بازیکنان جوان، آینده دار و پر انگیزه ای هستند که در این بازیها بهترین بازی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی بیان کرد: بازیکنان فرستاده شده بازیکنان جویای نامی هستند که حقشان نشستن برروی نیمکت تیم ملی است که متاسفانه بازی به آن ها نمی رسد و در این بازیها خود را نشان خواهند داد.

وی در خصوص بازی ایران، بحرین گفت: بازی با بحرین بسیار حیاتی است زیرا این تیم در حال حاضر سه امتیاز را کسب کرده است، و ما باید به خاطر یک دلخوری از بحرین داریم بازی را ببریم و بازیکنان باید با جان ودل در میدان حاضر شوند انشاءا... بازی را ببرند و ما از گروه خود بالا بیایم./مح

برچسب ها: پرسپولیس ، باشگاه ، پیوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار