اسرای زندان صحرایی "نفحه" طی نامه ای که در اختیار رسانه ها قرار گرفت خواستار پایان بخشیدن به درد و رنج آنان در زندان های رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت خبری معا، اسرای زندان صحرایی "نفحه" از وزیر امور اسرا، رئیس انجمن اسرا، رسانه ها، فعالان حقوقی و تمامی طرف های ذی ربط خواستنند که برای توقف درد و رنج آنان وارد عمل شوند.

در این نامه آمده است:
" تقدیم به تمام آزادگان جهان – ما در زندان صحرایی نفحه شبانه روز از سرکوب، تحقیر، توهین و شکنجه زندان بانان در امان نیستیم. مدیریت زندان هر روز به بهانه بازرسی اقدام به سرکوب و شکنجه و تحقیر ما می کند، آنها بدون هیچ دلیلی به خصوص بعد از پیروزی مقاومت در غزه و تنها به منظور شکستن عزم و اراده ما اقدام به ما تحقیر می کنند.
ما در شرایط بسیار ناگوار و محروم از هرگونه امکانات پزشکی و بهداشتی و حتی کوچکترین پوششی که ما را از سرمای زمستان حفظ کند، به سر می بریم . آنها اجازه ملاقات با خانواده هایمان را به ما نمی دهند، آب و برق را به روی ما بسته اند و از کمبود تغذیه رنج می بریم.
ما در فرماندهی عالی اسرای زندان صحرایی "نفحه" به تمام جهانیان اعلام می کنیم که اراده ما در برابر صهیونیست ها شکست ناپذیر است و روحیه ما بسیار قوی تر از میله های زندان است. ما به حمایت و پشتیبانی شما انسان های آزاده و شریف نیاز داریم و از خداوند متعال مسئلت داریم که شما را در این راه توفیق دهد."
برادر شما "خلیل مسلم البراقعه"، زندانی بخش11 و محکوم به حبس ابد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار