منصوری از ابلاغ حکم ریاست انجمن جودو از سوی علیمرادی سرپرست فدراسیون ناشنوایان،‌ پیوند اعضا وبیماران خاص خبر داد و اظهارداشت: در 7 وزن به مسابقات المپیک 2013 شرکت می کنیم.

منصوری رئیس انجمن جودوو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:روز گذشته با علیمرادی سرپرست فدراسیون ناشنوایان،‌ پیوند اعضا و بیماران خاص مبنی بر بررسی برنامه های تیم ملی جودو ناشنوایان برای حضور در مسابقات المپیک 2013  بغارستان برگزار می کند کردیم و طی آن علیمرادی حکم ریاست انجمن جودو ناشنوایان را به من ابلاغ کرد.

وی ادامه داد:  پس از جلسه مذکور، ازبعد از ظهر گذشته تمرینات تیم را شروع کردیم و جودو کاران در اردوی انتخابی فعالیت خود راب رای حضور در اردوی تیم ملی بصورت رسمی آغاز کردند.

 وی ادامه داد: در حال حاضر اردوی انتخابی تیم ملی جودو 12 آغاز ورزشکار شرکت دارند و طی روزهای آتی قرار است دو جودوکار برتر نیز به جمع اردو نشینان پیوند ودر نهایت اردو آمادگی با 14 ورزشکار پیگیری می شود.

اوجانی تصریح کرد:  تیم ملی جودو ناشنوایان در مسابقات المپیک 2013 در 7 وزن شرکت می کند البته دو نفر را که در بخش کاتارو نیز اعزام می کنیم ودر کل تیم ملی جودو ناشنوایان با 9 ورزشکار راهی مسابقات المپیک می شود.

 وی افزود: تیم ملی جودو در بخش پیوند اعضا ورزشکار ندارد و دراین بخش فعال نیستیم و اردوهای تیم ملی جودو فقط برای ورزشکاران، ناشنوا  برپا می شود./آق

برچسب ها: رئیس ، انجمن ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار