فرمانده انتظامی کشور از اهمیت بهداشت و درمان یاد کرد و آن را امری حیاتی برای تمامی نیروی مسلح دانست و این باور را داشت که بدون سلامتی تولید علم و دانش میسر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز در ستاد فرماندهی ناجا در سالن کوثر در جمع روسای بیمارستان ها و فرماندهان سایر ارگان های مسلح گفت: بدون سلامتی جسمی هیچ فردی نمی‌تواند وظیفه خود را به نحو احسن اجرا کند و این امری است که هزینه کردن برای آن واجب است.

وی افزود: ما برای ماموران نیروی انتظامی سعی کرده‌ایم که به جای پول سبدهای تغذیه فراهم کنیم تا با این فشارهای اقتصادی و قسط‌ها وام‌هایی که هر خانواده برای خود دارد سفرهایشان از تغذیه سالم کم نشود تا تغذیه‌ای مفید و جسمی سالم داشته باشند تا در انجام وظیفه قصوری از آنان مشاهده نگردد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در چند سال گذشته با وجود میانگین بالای سنی ماموران انتظامی فوت طبیعی در این ارگان سالانه حدود 100 نفر بوده است ولی در حال حاضر با میانگین سنی پایین تر فوت طبیعی در نیروی انتظامی سالانه به بیش از 250 نفر رسیده است.

احمدی مقدم خاطر نشان کرد: متاسفانه تعداد محدودی از افراد نیروی انتظامی هستند که به مریضی اعتیاد مبتلا هستند که اکثر آنان سربازان وظیفه‌ای‌اند که به نیروهای انتظامی وارد گشته اند و ما به طور حتم نمی‌توانیم سربازان معتاد را به خدمت نگیریم چرا که در این صورت جوانان برای فرار از سربازی معتاد خواهند شد./ز

برچسب ها: میانگین ، نیرو ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار