عضو کمیته داوران فوتبال درخصوص تمدید آئین نامه داوران گفت: به هر حال آنچه که اعضای کمیته داوران می خواستند و منطقی هم بود با تصویب آئین نامه داوران صورت گرفت.

محمد فنایی عضو کمیته داوران فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: یک مقدار زمان لازم است که همه اعضای کمیته دپارتمان جایگاهشان را بپذیرند و آئین نامه کمیته داوران را قبول کنند.

وی درادامه اظهار داشت: بر اساس آئین نامه جدید کمیته داوران با نظر اصفهانیان رئیس کمیته دپارتمان انتخاب  می شود و به تائید دبیر کل فدراسیون فوتبال می رسد بر این اساس رئیس کمیته داوران بر همه مسائل داوری احاطه خواهد داشت و هر اقدامی از سوی کمیته دپارتمان باید به تائید کمیته داوران رسیده باشد و در آن صورت رسمیت  پیدا می کند.

وی بیان کرد: کمیته دپاتمان و داوران تا الان اقدامات و وظایفشان را اشتباهی انجام می  دادند حرکت در داوری کند بود و کار شکنی های زیادی برخی از اعضای انجام دادند بالاخره آئین نامه کمیته  داوران باعث خواهد شد که هر دو کمیته داوران و دپارتمان با یکدیگر هماهنگ ویکدست باشند واهداف داوری رابا هم به پیش ببرند.

 فنایی تصریح کرد: به هر حال کمیته دپارتمان سیاستگذار بهایش باید در ابتدا به تصویب کمیته داوران برسد وبعد می توانند برنامه هایشان را اجرا کنند.

وی درباره عدم حضور غیاثی و صفیری اعضای کمیته دپارتمان درجلسه تصویب آئین نامه کمیته داوران گفت:  کمیته دپارتمان 6 عضو دارد که با وجود نبود غیاثی و صفیری این آئین نامه با اکثریت آرا به تصویب رسید وجنبه قانونی پیدا کرد.

وی درخصوص  کنار گذاشتن حسین عسگری از ریاست کمیته دپارتمان گفت: این موضوع درحیطه اختیارات اعضای کمیته داوران نیست و اصفهانیان رئیس کمیته دپارتمان فقط می تواند درباره صلاحیت عسگری نظر بدهد./آق

 

برچسب ها: عضو ، کمیته ، صدور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار