اعضای تیم استقلال درباشگاه با شرایطی خاص روبه رو هستند و مسولین این تیم را بر اساس اوضاع خاص باشگاه بر می گزینند و به سمت خود می گمارند اما این اتفاق در خصوص مشمول انضباطی تیم استقلال رخ نداد داد.

 آخرین اخبار استقلال را در خصوص باشگاه واین تیم بخوانید:

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  شاه حسینی در حالی قرار بود مشمول انضباطی تیم استقلال باشد که پس از مدتی کوتاه از سمت خود استعفا کرد و از آبی ها جدا شد.
این مشمول عنوان کرده بود که قصد ندارد در این تیم به فعالیت خود ادامه دهد زیرا تمایلی برای همراهی با یک باشگاه ندارد و از طرفی شرایط انضباطی باشگاه استقلال بصورت جدی از سوی کمیته انضباطی و فدراسیون مورد بررسی قرار می گیرد و این درحالیست که اعضای تیم استقلال پس از استعفا شاه حسينی اعلام کردند که این مقام مسئول، قرار است در ارگانی بزرگتر به فعالیت خود ادامه دهد زیرا مسائل انضباطی این تیم در فدراسیون مورد بررسی قرار می گیرد اعضای تیم استقلال قصد ندارند پس از جدایی شاه حسينی،در خصوص جذب مقام انضباطی دیگری اقدامي  انجام دهند و اعلام داشتند که باشگاه بدون مقام انضباطی به فعالیت خود ادامه می دهد و اگر بحث انضباطی رخ دهد از طریق فدراسیون دنبال و پیگیری می شود.

 گفتنی است: آبی ها اعلام کردند که چند پرونده باشگاه در اختیار مشمول انضباطی تیم بود که آنها قرار است به فدراسیون ارجاع شود تا کمیته در این خصوص تصمیمی گیری نهایی را انجام دهد.
 
*** توافق نهایی دو بازیکن استقلال به سر بازوبند

 بحث بازوبند و کاپیتانی در استقلال، شرایط را برای اعضای این تیم با تغییراتی روبه رو کرده است، زیرا از ابتدای فصل این بحث مطرح شد واعضای تیم در خصوص این موضوع با شرایطی روبه رو شدند که همچنان این بحث ادامه دارد و اوضاع را برای تیم با حواشی زیادی روبه رو می کند.

برا ساس این گزارش: اعضای تیم استقلال از ابتدای فصل با مشکلاتی در خصوص بحث کاپیتانی روبه رو شدند زیرا پس ازجدایی مجیدی مشخص نشد که چه بازیکنی قرار است کاپیتان اول تیم باشد در این خصوص مابین جواد نکونام و مهدی رحمتی  نیز این بحث ایجاد شد اما امیر قلعه نوعی در نهایت تصمیم  گرفت نکونام را برگزیند که قرار بود پس از سالها به فوتبال ایران باز گردد اما دلخوری و ناراحتی رحمتی و چند بازیکن دیگر تیم عاملی شد که این اتفاق تحت الشعاع قرار گرفته و بازوبند در نهایت به نکونام نرسد که تازه از راه رسیده و درترکیب استقلال قرار گرفت.

گفتنی است: رحمتی بازوبند را بست و قرار شده است که در این خصوص  حرف وحدیثی وجود نداشته باشد زیرا در جلسه ای توافقات نهایی دراین خصوص انجام شد ورحمتی بازوبند را بر بازو می بندد حتی اگر بازیکنان جدیدی وارد تیم شوند مگر اینکه وی با تمایل خودش بازوبند را به یک بازیکن بزرگتر از خود واگذار کند.

این در حالیست که بحث حضور عنایتی در تیم مطرح است و اگر وی به استقلال بیاید تا آبی ها را در نیم فصل دوم همراهی کند شرایط تغییر می کند اما رحمتی ناچار به این اقدام نیست و درصورت تمایل می تواند بازوبند را به اعضای دیگر تیم از جمله عنایتی واگذار کند.

*** ردي استقلال را تهديد کرد!

 لیام ردی دروازه بان دوم استقلال قرار است از این تیم جدا شود و این دروازه بان با شرایط ایده آلی روبه رو نیست وقصد دارد با اوضاعی خاص که به نفع وي است این تیم را ترک کرده و راهی کشورش شود این بازیکن قصد دارد بر خلاف یک نیم فصل ناموفقی که در استقلال سپری کرده است جدایی خاص و بر طبق تفکراتش از تیم داشته باشد.

بر اساس این گزارش: اعضای تیم استقلال در خصوص تسویه حساب با وی اقدامی را انجام ندادند امااین دروازه بان خواستار این اتفاق است زیرا  اعلام کرده است در صورتی که آبی ها خواستار جدایی وی هستند و حاضر شوند به همکاری خود ادامه دهند باید در این خصوص اقدامی جدی ر اانجام دهند که شرایط را به نفع وی پیش ببرد زيرا درغیراین صورت این دورازه بان ناچار می شود که از اعضای این تیم شکایت کرده  و به حق خود برسد.

گفتنی است:ردی با شرایطی  خاص روبرو شده است این دروازبان که پیشنهادی را دریافت نکرده است قصد دارد با اوضاع ایده آل و حداقل با دریافت مقداری از قرار داش استقلال را ترک کند و به استرالیا باز گردد.
 این بازیکن  به مسئولین تیم استقلال مهلت داده است که تا آخر هفته شرایط را برای وی تغییر دهند تا این دروازه بان با اوضاعی خوب وبدون دعوا و جنگ استقلال را ترک کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد وی ناچار  است که از طریق قانونی درا ین خصوص اقدام کند و نمی تواند حقش را رها کرده و به آبی ها احترام بگذارد.

**‌حرف مدیریت به بار نشست / منوچهری از استقلال رفت

سرانجام پس از کش و قوس فراوان بین چند بازیکن تیم با مسئولان تیم استقلال مقرر گردید که یکی از مهاجمان این تیم از جمع آبی ها جدا شده و به تیم دیگری منتقل شود این در حالیست که پیش از این بحث جدایی میداوودی از استقلال مطرح شد، اما در حال حاضر صحبتی در این مورد عنوان نمی شود و قرار است دیگر مهاجم ذخیره تیم از جمع آبی ها جدا شود.

بر اساس این گزارش، منوچهری مدتهاست که شرایط ایده آلی در این تیم ندارد و جزو مهاجمانی است که تنها در طول یک نیم فصل یک گل برای استقلال به ثمر رسانده است و این موضوع عامل این است که بحث جدایی اش از تیم استقلال از مدت ها قبل مطرح و عنوان شود اما در این میان بحث جدایی وی از زمانی جدی تر شد که علی فتح اله زاده مدعی شد که میداوودی باید در تیم بماند و منوچهری جدا شود، این پیشنهاد با مخالفت امیر قلعه نوعی همراه شد زیرا سر مربی استقلال با حضور منوچهری در تیم موافق است و اعلام کرده که این بازیکن جوان است و می تواند تیم را با شرایط متفاوتی همراهی کند زیرا وی تا به حال با هماهنگی زیادی روبرو نشده است و این اتفاق در آینده می تواند برای وی رخ دهد اما مخالفت وی با فتح اله زاده ثمره و نتیجه ای نداشت تا منوچهری سرانجام پس از جلسه با مدیر عامل تیم استقلال به صورت توافقی از این تیم جدا شده و راهی باشگاه دیگری شود. این بازیکن زمانی که با مخالفت علی فتح اله زاده روبرو شد، اصراری به ماندن نداشت و رضایت نامه اش را دریافت کرد.
این بازیکن از دو تیم لیگی پیشنهاد دریافت کرده است و قرار است ظرف چند روز آینده به نتیجه نهایی دست یابد.

نفت تهران و ذوب آهن خواستار حضور وی در تیم خود هستند اما وی هنوز پاسخی به آنها ارائه نکرده است تا به صورت قطعی از استقلال جدا شود.


**‌سیاوش پیش از دیدار با سایپا تست می دهد

سیاوش اکبرپور، مهاجم تیم استقلال با شرایط ایده آلی روبرو نیست این بازیکن با مصدومیت روبرو شده است و این در حالیست که امیر قلعه نوعی اصرار زیادی به حضور این بازیکن برای همراهی تیم دارد اما در این میان قرار است وی به عنوان هافبک استقلال را همراهی کند زیرا با جذب نفرات جدید جایگاه اکبرپور در خط حمله تنگ شد.

بر اساس این گزارش، اکبرپور مدتهاست که با مشکل در دکور روبروست و این اتفاق با مصدومیت زانوی پایش نیز همراه شده است و باعث این است که بازیکن تیم حضور در ترکیب استقلال را از دست بدهد.این بازیکن شرایط همراهی تیم در تمرینات فشرده را ندارد و از طرفی قرار است که پزشکان در خصوص وی تصمیم گیری کنند.
این بازیکن تمایل زیادی دارد که در خط حمله تیم استقلال آبی ها را همراهی کند زیرا این اتفاق در حالی برای این تیم رخ می دهد که چند بازیکن جدید قرار است این تیم را در خط حمله همراهی کنند و این موضوع شرایط را برای اکبرپور تغییر داد تا این بازیکن به هافبک استقلال تبدیل شود و بتواند در این پست تیم را همراهی کند، این بازیکن تمایلی به این اتفاق ندارد اما برای حضور در ترکیب استقلال مشکلی برای حضور در خط میانی ندارد.


**‌قلعه نوعی پس از جدایی منوچهری / میداوودی هم رفتنی است


پس از جدایی منوچهری از استقلال تصور می شود که جدایی میلاد میداوودی از استقلال در هاله ای از ابهام قرار گیرد اما این اتفاق رخ نداده است زیرا مسئولان تیم رای به حفظ این مهاجم در تیم دادند و این موضوع را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، میداوودی مورد نظر امیر قلعه نوعی نیست اما مسئولان تمایل دارند وی به در تیم حفظ شود به همین دلیل رضایت منوچهری صادر شد تا این بازیکن به صورت توافقی از استقلال جدا شده و استقلال را ترک کند، اما این اتفاق با تمایل و رضایت قلعه نوعی همراه نیست و وی اعلام کرده است که پس از جدایی این بازیکن، میداوودی در تیم حفظ نمی شود و قرار نیست که وی در تیم بماند اما اگر مسئولان با این اتفاق موافقت نکنند نیمکت نشینی های میداوودی در تیم استقلال ادامه دارد و این بازیکن می تواند با این شرایط در تیم بماند و استقلال را همراهی کند.

شایان ذکر است، این بازیکن با شرایط خاص روبرو شده که امیرقلعه نوعی خواستار وی نیست اما جدایی منوچهری و اقداماتی که برای وی انجام شد باعث این است که این بازیکن با شرایط خاص در تیم همراه شود و امیر قلعه نوعی خواستار حفظ و حضورش در تیم نباشد./آق

برچسب ها: استقلال ، قانونی ، آخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۱
استقلال قهرمان.
آخرین اخبار