چهارمین گردهمایی مشاوران امور بانوان وزارت راه و شهرسازی و دستگاه های تابعه از امروز در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، این همایش به میزبانی اداره کل فرودگاه های استان و با هدف بررسی مصوبات هیات دولت در حوزه زنان و اموری از جمله مشارکت بیشتر بانوان در تصمیم سازی و مدیریت دستگاه ها، استفاده از توان و تخصص زنان در پروژه های اجرایی، امور رفاهی و حمایت از زنان شاغل در راستای حمایت خانواده و ارتقاء بهداشت خانواده برگزار می شود.

مهندس سعید چلندری مدیرکل فرودگاه های استان در مراسم افتتاح این همایش ضمن خوشامدگویی به مهمانان و تقدیر از مشاور بانوان مقام عالی وزارت به دلیل تلاش در پیگیری امور مربوط به بانوان وزارتخانه، زنان را در نظام اسلامی دارای جایگاهی رفیع و قابل احترام دانست.

وی گفت: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با شناخت صحیح از مبانی دین، نقش زنان را در ساختار نظام اسلامی تبیین کرد و بر این اساس امروز شاهد حضور قدرتمند زنان در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه در بدنه دولت هستیم.

پروین احمدی نژاد عضو شورای شهر تهران نیز در ادامه جلسه با تشریح نقش حضرت زینب(س) در حادثه عاشورا به تبیین نقش زنان در نشر فرهنگ عاشورا پرداخت.

ارائه گزارش مشاوران استانی در زمینه اقدامات انجام شده در حوزه بانوان، بررسی مشکلات، چالش ها و ایرادات قانونی با حضور خانم مریم مجتهدزاده مشاور رئیس جمهور در امور بانوان و برگزاری کارگاه آموزشی نقش زنان در تولید ملی و تحکیم بنیاد خانواده از دیگر برنامه های این همایش است که تا ظهر پنجشنبه ادامه دارد/س 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.