نخستین همایش آنالیز هارمونیک وکاربردها، در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان دبیر نخستین همایش آنالیز هارمونیک وکاربردها با اشاره به برگزاری این همایش در قالب همایش های انجمن ریاضی ایران افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مقرر است این رخداد علمی از آغاز دهه جاری هرساله و به طور منظم برگزارشود.

رسول نصراصفهانی با تأکید براهمیّت رویکردهای نظری وکاربردی آنالیز هارمونیک تصریح کرد: پیش بینی می شود این همایش نقش تعیین کننده ای درارتقا علمی کشور در این زمینه و سیاستگذاری برای نیل به جایگاه برجسته بین‌المللی در زمینه آنالیز هارمونیک ایفا نماید.

عضو هیأت علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به محوریت آنالیز هارمونیک در نقشه جامع علمی کشور افزود: توان بالای متخصصان داخلی در زمینه آنالیز هارمونیک، باعث شد تا پس از پیشنهاد مرکز پژوهشی آنالیز دانشگاه صنعتی اصفهان و موافقت انجمن ریاضی ایران، برگزاری نخستین همایش تخصصی آنالیز هارمونیک و کاربردها در روزهای چهارم وپنجم بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان مورد تصویب قرار گیرد.

نصراصفهانی ادامه داد: این همایش به صورت تخصصی و با حضور اعضای هیأت علمی، دانش آموختگان و دانشجویان دکترا درعلوم ریاضی و سایر علوم مرتبط با آنالیز هارمونیک که سهم قابل توجهي از جامعه علمی كشور را به خود اختصاص داده اند برگزار می شود.

مدیر مرکز پژوهشی آنالیزدانشگاه صنعتی اصفهان از علاقه مندان دعوت کرد تا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این همایش ، به وبگاه http://shaa.iut.ac.ir مراجعه نمایند./س

برچسب ها: اصفهان ، همایش ، آنالیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.