سنندج/

چاپ 60 مقاله پژوهشی علوم پزشکی کردستان در مجلات معتبر

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سال جاری بیش از 60 مقاله علمی و پژوهشی از اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مجلات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حیدری گفت: از این تعداد 35 مقاله در ISI و شش مورد در ایندکس های نوع دوم (اسکوپوس)، 13 مورد در سایر ایندکس های بین المللی و شش مقاله نیز در مجلات علمی پژوهشی کشور ISC به چاپ رسیده است.
وی در ادامه به روند رو به رشد ارائه مقالات پژوهشی دانشگاه در مجلات معتبر جهان اشاره کرد و افزود: در پنج سال اخیر بیش از هزار و 200 مقاله از دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در همایش ها و مجلات علمی و معتبر داخل و خارج کشور منتشر و ارائه شده است.
به گفته وی از این تعداد 721 مقاله به صورت سخنرانی یا پوستر در همایش های داخلی، 309 مورد در مجلات علمی ایندکس شده، 92 مورد در همایش های خارجی و بین المللی، 61 مورد در مجلات علمی و پژوهشی خارجی و داخلی ایندکس نشده و 18 مورد نیز مقالات استخراج شده از پایان نامه ها منتشر و یا ارائه شده است.
وی در ادامه به تالیف هفت جلد کتاب در زمینه های علوم پزشکی، بهداشت و پرستاری از اعضای هیات علمی و دانشجویان این دانشگاه از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال چهار جلد کتاب دیگر هم منتشر خواهد شد./س


برچسب ها: چاپ ، مقاله ، پژوهشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.