اتحادیه اروپا در رابطه خود با اسرائیل « ریاکارانه » عمل می کند و همدست تل آویو در جنایات علیه مردم فلسطین است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، پایگاه اینترنتی کامِن دریمز نوشت: در واقع اتحادیه اروپا پیوسته در حال ارتقاء روابط خود با اسرائیل است در حالی که افراد زیادی به طور فزاینده در بزرگترین کشورهای اروپایی ، عمدتا دیدگاهی منفی درباره اسرائیل دارند.

بر اساس نظرسنجی که موسسه «بی بی سی گلوب اسکن» انجام داده است، اسرائیل سومین جایی است که در جهان بدترین عقاید درباره آن وجود دارد.

اسرائیل با اشغالگری، ایجاد مستعمره، نژاد پرستی علیه فلسطینی ها، سیاست های متکبرانه و جنگ طلبانه دولت به تدریج محبوبیت خود را در سراسر جهان از دست می دهد و به مکانی مطرود در جهان مانند آفریقای جنوبی زمان آپارتاید تبدیل می شود.

دزموند توتو برنده جایزه نوبل صلح از آفریقای جنوبی، ‌اسرائیل را به نژاد پرستی متهم کرده است.


« دادگاه راسل در امور فلسطین » در نشست سال دو هزار و یازده خود در کیپ تاون اعلام کرد بر اساس تعریفی که سازمان ملل سال هزار و نهصد و هفتاد و سه از آپارتاید ارائه کرد، اسرائیل برضد همه مردم فلسطین سیاستی نژاد پرستانه در پیش گرفته است.

رهبران مسیحی آفریقای جنوبی که نقشی مهم در جنگ با آپارتاید ایفا کردند ، با محکوم کردن آپارتاید اسرائیل ، آن را حتی بدتر از آپارتاید آفریقای جنوبی دانسته اند.

جنایت آمیزترین و فوری ترین جنبه از سرکوبگری فلسطینی ها بدست اسرائیل ، بدون شک محاصره نوار غزه است که حتی دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس آنجا را « زندانی اردوگاهی » خواند.

ماکس ول گای لارد هماهنگ کننده بشر دوستانه در امور سرزمین فلسطین اشغال شده اعلام کرد اینکه اسرائیل به طور نظام مند تاسیسات بهداشتی و آب غزه را هدف قرار می دهد ، رعایت نشدن شرافت انسانی فلسطینی ها را تشدید کرده است.

سازمان عفو بین الملل سال دو هزار و نه در گزارشی تایید کرد نود تا نود و پنج درصد از آب غزه آلوده است و برای مصرف انسان مناسب نیست.
برچسب ها: تل آویو ، فلسطین ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار