عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بسترسازی در زمینه های فرهنگی و اقتصادی کشور و همچنین افزایش آگاهی و اطلاع رسانی جوامع می تواند زمینه های لازم را در راستای پیشرفت در صنعت گردشگری سلامت به دست آورد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ضرغام صادقی در آستانه برگزاری سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: ایران از تمامی جنبه های گردشگری در میان کشورهای اسلامی حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: استان های فارس، خراسان رضوی و تهران که دانشگاه های بزرگ علوم پزشکی دارند می توانند زمینه های خوبی را برای صنعت گردشگری سلامت فراهم کنند و با استفاده از تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب و به هنگام می توان زمینه های لازم را در راستای ارزآوری و درآمدزایی کشور ایجاد کرد.

صادقی بیان کرد: ایران از ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است و می تواند با استفاده از نیروی انسانی مجرب در راستای توانمندسازی تیم های پزشکی پژوهشی و همچنین ارتقا سطح کیفی خدمات رفاهی برای گردشگران در این مسیر گامی موثر بردارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری سلامت و ورود افراد بیشتر به کشور و همچنین ارزآوری می تواند در زمینه صنعت گردشگری کشور و آشنایی کشورهای دیگر نیز موثر باشد.

وی عنوان کرد: در راستای تقویت ظرفیت ها در زمینه گردشگری سلامت و پزشکی، باید فعالیت های آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی مشترک در کشورهای اسلامی افزایش یابد.

صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایران زمان کوتاهی است که وارد صنعت گردشگری سلامت شدده است باید بتواند با ارتقا ظرفیت های موجود و افزایش توانمندی های خود جایگاه واقعی صنعت گردشگری سلامت را در میان کشورهای مختلف پیدا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بسترسازی در زمینه های فرهنگی و اقتصادی کشور و همچنین افزایش آگاهی و اطلاع رسانی جوامع می تواند زمینه های لازم را در راستای پیشرفت در صنعت گردشگری سلامت به دست آورد.

گفتني است سومين كنفرانس گردشگري سلامت كشور هاي اسلامي 28 و 29 آذرماه سال جاري در بيمارستان فوق تخصصي رضوي مشهد مقدس برگزار مي شود/ س


برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.