رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه سرمایه گذاری برای رشد علمی دانشجویان اولویت اول کشور می باشد، اذعان داشت: پرورش دانشجویان با تعهد، تخصص، تذهیب و دانش زمینه ساز آینده ای روشن برای مملکت و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان دکتر محمد حسین اعرابی درآیین گرامیداشت روز دانشجوکه با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و دانشجویان روز سه شنبه مورخ 21/9/91 در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.

از دانشجویان خواست تا با شناخت، تدبیر و تامل در آن روز، رسالتی را که بر عهده دارند به بهترین شکل ممکن انجام دهند تا همانگونه که ما امروز به عملکرد دانشجویان خود در دوره قبل افتخار می کنیم، آیندگان نیز در مورد ما به خوبی قضاوت کنند و مایه مباهات و افتخار نسل های بعدی را فراهم نماییم.

وی با اشاره به مشکلات و محدودیت های اقتصادی فعلی کشور تصریح کرد: مسئولان دانشگاه به رغم این محدودیت ها، سرمایه گذاری برای این نسل فرهیخته را در اولویت کاری خود قرار داده اند چرا که در آینده ارائه خدمات سلامت به جامعه بر عهده این قشر خواهد بود.

گفتنی است در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه تجلیل شد./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، روزدانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.