در حالي كه مردم اروپا قصد داشتند تا در كشتي مجلل كروز تعطيلات كريسمس را بگذارنند ، گرفتار وضعيت بدي در درون اين كشتي به اصطلح مجلل شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ديلي ميل ، مردم علاقمند به سفر به دور اروپا با اين كشتي كه نامش اوريانا بوده و در دسته كشتي هاي مجلل كروز قرار مي گرفته ، قصد سفر داشتند كه متوجه شيوع يك بيماري خاص سرماخوردگي در درون كشتي شده اند.
در پي شيوع اين بيماري بسياري از مردم ساكن در كابين هاي كشتي ناچار به ماندن در درون كشتي هاي خودشان شدند و از اين بابت بسيار ابراز نارضايتي كرد.
اين در حالي است كه مسافران اين كشتي بابت اين سفر 10 روزه هزار و چهارصد و بيست و نه پوند ( در حدود 7 ميليون تومان) هزينه صرف كرده اند و بيشتر روزهاي مسافرتشان را در درون كابين ها بدليل مبتلا نشدن به اين بيماري سپري كرده اند.
هم اكنون تمامي مسافران اين كشتي بشدت عصباني بوده و خواستار بازگرداندن تمامي هزينه سفر از سوي اين شركت شده اند اما ناخداي اين كشتي عنوان كرده كه مسئله شيوع بيماري كاملا كذب بوده وتنها چند نفر خاص در كشتي مبتلا بوده اند و بنابراين دليلي براي بازگرداندن هزينه به مردم وجود ندارد.
هم اكنون حضور در اين كشتي نه تنها براي مسافران آن تفريح محسوب نمي شود ، بلكه آنها آرزو مي كنند تا هر چه زودتر اين مسافرت به دور اروپا به پايان برسد.


برچسب ها: اروپا ، گرفتار ، کروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار