هواداران جنبش اخوان المسلمین مصر مخالفان دولت را بازداشت و شکنجه می کنند

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار در گزارشی مدعی شد ، در روزهای گذشته و با نزدیک شدن به زمان برگزاری همه پرسی قانون اساسی مصر، تنش ها میان موافقان و مخالفان این همه پرسی افزایش یافت.

تصمیم دولت محمد مرسی رئیس جمهور مصر به برگزاری این همه پرسی، این کشور را به دو جناح تقسیم کرده تا جایی که به زد و خوردهای خونین میان دو گروه منجر شده است.

برخی تصاویر منتشر شده در اینترنت، هواداران اخوان المسلیمن را متهم می کند که در جریان این درگیری ها، مخالفان را باداشت و شکنجه کرده اند.

در ادامه این گزارش آمده است:در برخی از این تصاویر مشاهده می شود، هواداران اخوان المسلمین تظاهرات کنندگان را به مکان های نامعلوم می برند و ضمن شکنجه، از آنها می خواهند اعتراف کنند که با دریافت پول در تظاهرات ضد مرسی شرکت کرده اند.

تصاویر زیادی در سایت های اینترنتی مشاهده می شود که حاکی از شکنجه مخالفان مرسی به دست هواداران اخوان المسلمین است.

برخی از این افراد تصمیم گرفته اند با مراجعه به مراجع قضایی، این موضوع را از راه قانونی دنبال کنند اما پس از مدتی سرخورده شده و آن را رها کرده اند.

یکی از دیپلمات های سابق مصر که در یکی از این تظاهرات ها شرکت کرده و به دست طرفداران اخوان المسلمین بازداشت و شکنجه شده است، در جمع خبرنگاران ماجرای این بدرفتاری را شرح می دهد.

وی می گوید: حتی در بسیاری از موارد مشاهده کردم که افسران ارشد پلیس به دستورات برخی هواداران اخوان المسلمین گوش می دهند و از آنها اطاعت می کنند.

برچسب ها: مصر ، مرسی ، قانون اساسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار