تظاهرات انقلابيون بحريني عليه سرکوبگري هاي رژيم آل خليفه ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اللؤلؤ، ظاهرات انقلابیون بحرینی علیه سرکوبگری های رژیم آل خلیفه ادامه دارد.
گروه های انقلابی در بحرین به تحرکات و اعتراضات میدانی خود برای استقرار دموکراسی و محقق شدن خواسته های شهدای انقلاب این کشور ادامه می دهند. از سوی دیگر نیروهای امنیتی رژیم نیز بر سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز تاکید دارند و نیروهای امنیتی حتی به منازل مردم نیز حمله کردند.
گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: در سایه درخواست برخی از مسئولان رژیم برای گفتگو با گروه های مخالف، صحنه سیاسی این کشور شاهد بی ثباتی است و برخی از بحرینی ها نیز نگرانند بخش تندروی رژیم بحرین بر گزینه امنیتی اصرار داشته باشد و این گفتگوها را خنثی کند همان طور که در مراحل پیشین نیز این گفتگوها را به شکست کشاند. در سایه این تحولات، نیروهای مدنی بر ادامه بیان خواسته های قانونی و مشروع خود تاکید دارند تا این کشور به سوی دموکراسی منتقل شود. نیروهای امنیتی بحرین در دو روز گذشته از سلاح ساچمه ای و گازهای سمی و اشک آور برای پراکنده کردن تظاهرات مسالمت آمیز استفاده کرده اند. همچنین مزدوران رژیم آل خلیفه بحرینی ها را در منازل خود مورد ضرب وجرح قرار داده اند و آنان را به مراکز پلیس منتقل کرده اند.
فعالیت گروه های مردمی در ده ها روستا و منطقه این کشور در جریان است و این گروه ها از بحرینی ها می خواهند در تظاهرات گسترده دوشنبه آینده شرکت کنند. این تظاهرات به شهر منامه ختم خواهد شد. خیابان های این شهر در شب گذشته صحنه تظاهرات زنان و مردان بحرینی بود و شهروندان این کشور خواهان آزادی زندانیان سیاسی و حقوقی شدند. نیروهای امنیتی در منطقه العالی خیابان زاید را بستند. همچنین به ده خانه در منطقه العکر حمله شد و نیروهای امنیتی به خانه های مردم گازهای سمی پرتاب کردند. مزدوران رژیم با خودروهای نظامی خود به جزیره ستره حمله و شماری از تظاهرکنندگان را بازداشت کردند. تظاهرات گسترده ای در منطقه مهزه برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار