معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بااعلام فعالیت دبیرخانه نهم دی ماه در مازندران تاکید کرد: ولایت فقیه فتنه 88 را مهار کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، ابراهیمی در جمع اعضای ستاد بزرگداشت نهم دی ماه مازندران گفت: نهم دی ماه به‌عنوان پیوند عمیق ملت با مقام ولایت و رهبری در نظام اسلامی است و دراین روز وفاداری عمیق مردم به آرمان‌های حقیقی و مکتوب در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: تبیین و ترویج پیام‌های ماندگار یوم‌الله 9 دی و آشکارسازی ابعاد حماسه این رویداد ملی دستیابی به اهداف نظام اسلامی را در پرتو تبعیت از ولایت فقیه تضمین می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر ارائه راه روشن به نسل جوان و تشریح جایگاه و نقش رهبری انقلاب در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب و آشکارسازی ابعاد فتنه 88 تصریح کرد: تبیین عمق استراتژیک و مردمی انقلاب به عنوان محور تولید قدرت نظام از پیام‌های روشن و صریح حماسه نهم دی ماه سال 88 است.

ابراهیمی گفت:هیچ قدرتی در جمهوری اسلامی ایرانبه غیرازمقام معظم رهبری توان مقابله با فتنه سال 88 ونجات کشور از توطئه سازمان یافته آمریکایی،اسرائیلی و انگلیسی را نداشت.

وی با کالبدشکافی از ابعاد فتنه سال 88 افزود: در این حادثه افراد، شخصیت‌ها و جریان‌هایی که همپای رهبر فرزانه انقلاب در مسیر روشنگری، بصیرت‌دهی جامعه و افشای خیانت‌های سران فتنه حرکت کردند سرافراز و سربلند شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد : شناسایی ظرفیت‌های مردمی و خودجوش در حوزه‌های هنری، فضای مجازی و رسانه‌ها با رویکرد حمایت از تولیدات خودجوش انقلابی،تدوین تاریخ تحلیلی 9 دی زمینه‌سازی برای برگزاری جشنواره هنری، ادبی و نشست‌های علمی، تبیین و تحلیلی پیرامون حماسه 9 دی و انتشار ویژه‌نامه‌های مکتوب در سطح ملی و استانی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت 9 دی ماه در مازندران است./س

برچسب ها: ولایت فقیه ، مهار ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.