فرماندار شهرستان خلخال گفت: جاده در دست ساخت کلور ـ درام اصلی‌ترین راه و مهم‌ترین کار برای نجات و پیشرفت خلخال است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی  در جریان بازدید از قطعات مختلف جاده در دست احداث خلخال کلورـ درام افزود: جاده کلور ـ درام اصلی‌ترین بستر پیشرفت خلخال است.

وی گفت: این جاده اصلی به لحاظ عبور از مناطق گرمسیری خلخال در جنوب این شهرستان و روستای جعفرآبادـ پاوه رود و درام در استان زنجان وارد استان گیلان شده که این مسیر از بروز سرما و مشکلات سایر جاده‌ها کاملا بی‌عیب و نقص است.

محمدی افزود: نقطه صفر جاده خلخال کلور ـ درام از روستای درو در بخش شاهرود خلخال شروع شده و با گذر از شهر کلورـ شال ـ گلوزانـ جعفرآباد ـ پاوه رودـ درام وارد حوزه استحفاظی استان گیلان می‌شود که طول مسافت این مسیر 160 کیلومتر است که مسافت طی شده به مرکز کشور را از طریق این جاده 90 کیلومتر کاهش می دهد.

فرماندار خلخال افزود: با ساخت و تکمیل این جاده دیگر مشکلات عبور از گردنه‌های صعب العبور و برفگیر، جاده‌های بدون بهمن‌گیر و سایر مشکلات جاده‌های سردسیری برای خلخال در جنوب استان اردبیل حل می شود و این جاده اصلی به مطمئن‌ترین بستر تردد و مسافرت‌های روزمره مردم و اهالی استان اردبیل و شهرستان خلخال تبدیل می شود.

محمدی در ادامه گفت: با اتمام جاده جایگزین سد کوثر، خلخال فیروزآباد و سایر قطعات جاده کلور ـ درام شهرستان خلخال،کریدور وقطب تردد استان‌های شمال غربی به استان‌های مرکز کشور خواهد بود/س 

برچسب ها: اردبیل ، جاده ، کلور ، درام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.