مدیر گازرسانی شركت ملی گاز ایران گفت: عملیات لوله گذاری خط انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان از اواخر امسال آغاز و تا پایان سال 92 مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ، محمد رضا غروی با تشریح اهداف و نتایج سفرش به زاهدان بیان كرد: در این سفر علاوه بر بازدید از پروژه های شركت ملی گاز و معرفی مدیر جدید شركت گاز سیستان و بلوچستان، با استاندار نیز دیدار خوبی انجام شد.

وی افزود: شتاب بخشی در عملیات گازرسانی به شهرهای استان از جمله تاكیدات نشست با استاندار سیستان و بلوچستان بود كه در این زمینه قرار شد با توجه به اینكه اكنون تنها شهر ایرانشهر از نعمت گاز برخوردار است كارهای نیمه تمام آن نیز تا پایان سال آینده به اتمام برسد و تمامی شهروندان از گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: گازرسانی به بقیه شهرهای سیستان و بلوچستان مستلزم اجرای خطوط انتقال است كه در این زمینه نیز با توجه به تصمیمات قبلی اجرای خط انتقال ایرانشهر به زاهدان در مرحله نخست مورد تاكید است كه عملیات اجرایی این طرح تا پایان سالجاری آغاز خواهد شد.

مدیر گازرسانی شركت ملی گاز ایران گفت: پیمانكار این طرح اكنون لوله های مورد نیاز را سفارش داده است و به محض ورود لوله ها طرح آغاز می شود این در حالی است كه عملیات لوله گذاری در داخل شهر زاهدان نیز اكنون در دست انجام است.

غروی خاطر نشان كرد: با اتمام دو طرح انتقال و لوله گذاری داخل شهر زاهدان كه بطور همزمان در حال پیگیری و اجراست، مردم این شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت اعتباری این طرح گفت: بر اساس قرار داد امضا شده با پیمانكار قرار است كلیه هزینه ها اعم از خرید ادوات و تجهیزات، انجام عملیات لوله گذاری و سایر نیازهای طرح توسط پیمانكار تامین و پرداخت شود و پس از اتمام كار كلیه هزینه ها بطور یكجا از سوی شركت گاز به وی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در مرحله نخست قرار است شهر زاهدان از نعمت گاز برخوردار شود و پس از آن انشعابات به سایر شهرها ادامه یابد.

همچنین مدیر گازرسانی شركت ملی گاز ایران در سفر به زاهدان با تقدیر از تلاشهای انجام شده مسوولان و كاركنان شركت گاز سیستان و بلوچستان، 'محمد حسن طهرانی' را به عنوان مدیر جدید این شركت معرفی كرد.

مدیر جدید شركت گاز سیستان و بلوچستان نیز به ایرنا گفت: استان سیستان و بلوچستان از مردمی خونگرم و مهربان برخوردار است كه كار كردن برای آنان افتخار است.

محمد حسن طهرانی افزود: اطلاع رسانی شفاف به مردم سبب جلب اعتماد بیشتر آنان و تشویق و ترغیب عمومی برای همكاری در پیشبرد اهداف و برنامه های سازندگی می شود.

وی از رسانه های ارتباط جمعی بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی كه تاكنون با تهیه و انتشار اخبار و گزارشهای متعدد از روند گازرسانی به شهرهای سیستان و بلوچستان این شركت را یاری رسانده، خواست تا از این پس با ارتباط بیشتر و نزدیكتر علاوه بر اطلاع رسانی مناسب، پل ارتباطی خوبی میان مردم و مسوولان باشند./س

برچسب ها: لوله ، گذاری ، گازایرانشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.